KONIEC Z MARNOWANIEM CZASU

13 Comments
Ostatni post pojawił się w grudniu, więc trochę czasu temu. Czy coś się u mnie zmieniło? Na pewno jak i u każdego z Was. I szczerze mówiąc, czuję że trochę zmarnowałam mój czas od początku tego roku. Spowodowane jest to niczym innym jak złą organizacją czasu. 
Ale nie ma co się użalać tylko po prostu zacząć korzystać z wiosny.
 Podobno na Święta Wielkanocne ma się pojawić śnieg, ale mam nadzieje że prognoza długoterminowa zawiedzie i będzie tak ciepło jak teraz. 




Więc tak jak mówi tytuł mojego posta; koniec z marnowaniem czasu.
Wykorzystujmy każdą chwile, albo chociaż co drugą chwilę na to aby robić to co sprawią, że jesteśmy szczęśliwi, Dzięki temu nie będziemy żałować żadnego dnia ani decyzji, bo po co skoro byliśmy szczęśliwi?

Po pierwsze, przede wszystkim korzystajmy z pogody. Wychodźmy na dwór ze znajomymi i na spacery z rodziną. Albo nawet sami idźmy pobiegać. Przy ostatniej pogodzie są nawet warunki do rozpalenia grilla czy ogniska.  To wszystko, gwarantuję, że wpłynie na każdego pozytywnie. 


Sporo ludzi uważa, że oglądanie seriali, filmów czy nawet czytanie książek jest stratą czasu. Z jednej strony nie zgadzam się z tym, ponieważ jest to forma relaksu. A relaks sprawia, że jesteśmy szczęśliwi, więc oglądanie czy czytanie nie jest niczym złym. Zwłaszcza kiedy ktoś uwielbia to robić. A żeby połączyć naukę i przyjemność możemy zamiast z lektorem oglądać z napisami. Może się wydawać, że to na nic nie wpływa. Jednak podświadomie osłuchujemy się z językiem. To samo tyczy się książek. Na początku wybierajmy cienkie książki, nawet jakieś bajki, a z czasem sami zaobserwujemy tzw "progress" i poczujemy się na siłach żeby sięgnąć po coś grubszego. 




Żeby już na prawdę wykorzystać czas, róbmy to co od zawsze chcieliśmy robić. Uczmy się tego, czego od zawsze chcieliśmy się nauczyć. Przykładowo, od zawsze chciałam potrafić rysować. Jako dziecko sporo malowałam, a bardziej bazgroliłam, ale potem umarło to śmiercią naturalną. 
Nawet nie próbowałam znowu zacząć, bo uważałam, że po prostu nie mam ręki artytsty. Ale ostatnio zaczęłam wierzyć, że to kwestia ćwiczeń i może warto spróbować. 

A Wy jakie macie plany na spędzenie wiosennego wolnego czasu, tak aby go nie zmarnować? Czyli po prostu aby być szczęśliwym.


Miłego dnia 
 Zuzia


You may also like

13 komentarzy:

  1. Ja staram się zawsze wykorzystywać swój czas w 100%!

    Zapraszam na nowy wpis!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie powie
    działam, że jak będzie ładna słoneczna pogoda to będę wychodzić na dwór, żeby nie marnować dnia. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aż nie wyobrażam sobie żeby w taką piękną pogodę siedzieć w domu i marnować czas :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram się jak najlepiej wykorzystać czas wolny :)
    Ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Taką piękną pogodę TRZEBA wykorzystać na maksa :)

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie czytanie i oglądanie seriali nie jest ani trochę stratą czasu. Czytać można na świeżym powietrzu, prażąc się na słoneczku i nie tracić pogody, a seriale są dobre na chłodne wieczory, przed snem
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    Odpowiadam na każdą obserwację
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja przez ostatnie kilka miesięcvy wracając do domu z podróży marnuję czas strasznie, ale w sumie wolę sobię kilka dni odpocząć i nic nie robić, poczytać książkę na słońcu czy coś innego gdy wiem że przez następne kilka tygodni nie będę miała czasu nawet na dobry sen..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śnieg na Wielkanoć? Oby nie!
    Nie ma co marnować czasu, warto wziąć się w garść i robić coś pożytycznego. Też uważam, że oglądanie filmów i seriali jest formą relaksu więc to nie takie złe :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. I love these pics! :)

    http://lifella2.blogspot.com/2017/04/zaful-haul.html
    http://lifella2.blogspot.com/2017/03/rosewholesale-review-try-on.html

    please click on links from these posts. ;) i'm your new follower, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście trzeba korzystać z pięknej pogody :D Czytanie nie jest broń boże marnotractwem czasu ^^
    Ciekawe zdjęcia :D
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie uważam że czytanie to marnowanie czasu, seriale czy filmy trochę tak, może dlatego tak trudno mi się do tego zabrać haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też myślę, że nadszedł czas na koniec marnowania pogody ❤

    Zaobserwowałam twojego bloga ❤❤❤

    Sama potrzebuje również obserwacji na własnym blogu. Pomożesz ? Odwdzięcz się :(

    milenor.blogspot.com

    💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll