StyleWe

18 Comments
"Moda to deklaracja Twojej własnej wolności " ~ Anna Dello Russo
Myślę, że na pewno znajdzie się ktoś, kto ma już czasami dość tej ponurej jesieni i chce się w jakiś sposób wyróżnić z tłumu. Ale są też tacy co stawiają na klasykę.
StyleWe to zagraniczna firma, która posiada naprawdę szeroki asortyment.
 Rzeczy z tej firmy są oryginalne i każda ma w sobie coś wyjątkowego. 
 W tym sklepie znajdziecie wszystko. Warto nawet pooglądać i się może czymś zainspirować :)

"Fashion is declaration of own freedom"Anna Dello Russo
I think that definitely there is someone who is overwhelmed by autumn and want to stand out from crowd. On the other hand there is somebody who prefers clasical.
StyleWe is a foreign company, which has got a large assortment.
Products from this firm are really original and every thing has something special.
In this shop you can find everything what you want.
It's worth even to watch products and maybe inspire yourself.

Krótkie sukienki
            
 Short dresses

                KLIK1                           KLIK2                              KLIK3                                 KLIK4

Firma StyleWe ma także instagrama i kanał na youtube.
 Zdjęcia na insta są bardzo inspirujące, a kanał na yt typowo modowy, więc jak ktoś lubi to polecam!

Pozdrawiam xx
Zuza

CHANNEL ON YOUTUBE
INSTAGRAM

StyleWe has also instagram and youtube channel.
Photos on insta are very inspiring and beutiful.
On channel are videos about fashion so if you like it, watch it !

Cheers xx
Zuza 







You may also like

18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Koronkowa śliczna! Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio również dostałam propozycje współpracy od tej firmy. Zapraszam na post do mnie o tym sklepie. Twój bardzo fajny i wybrałas ładne ubrania oczywiście poklkałam :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych 4 propozycji najbardziej przypadła mi do gustu ta czarna. :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych propozycji najbardziej podoba mi się fioletowa sukienka. :D Już wcześniej słyszałam trochę o tej firmie i wydaje się ciekawa.
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. moje faworyty to propozycje nr 1,2 i 4 :D przepiekne ciuszki ;3
    wspolna obserwacja? ja juz i to z ogromna checia, buziaczki

    zapraszam na nowy post, odwdzięczam się za każdą obserwację!
    http://justemsi.blogspot.com/2016/10/filharmonia-im-mieczysawa-karowicza-w.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Czwarta sukienka podoba mi się najbardziej ale to ten styl ubrania - podoba mi się - ale bym w niej nie chodziła. :P Czy tylko ja tak mam? :D

    Zapraszam do nas ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba 2 i 3 sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał Zuziu, strasznie spodobał mi się Twój blog, będę wracać - obserwuję!
    Zapraszam do nas :)
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka nr. 3 wygląda naprawdę cudownie! :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzecia sukienka jest przepiękna♥
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń
  13. Faajne te sukienki
    Wbijajcie na nowy post:
    https://amarantowe-usta.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego sklepu, ale z tego co widzę, to ubrania mają tam fajne (:
    obserwuje
    Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienki piekne, ale nie dla mnie.
    sliczny blog.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 i 4 jest po prostu cudowna! Chciałabym takie :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll