Uśmiechnij się, więcej tego dnia nie będzie.

14 Comments
Witam :*

Miał być post świąteczny, ale jak widać nie dałam rady...

Na pewno każdy wie jaki dziś jest dzień. Czwartek - 31 grudnia - ostatni dzień w roku 2015.
Tak ostatni ... szybko minęło prawda? 
Jednak uważam, że był to udany rok. Wydarzyło się wiele cudownych rzeczy, poznałam dużo osób, ale wszystko ma też swoje złe strony. Miałam wiele ciężkich chwil i nieprzyjemnych sytuacji, ale wiem że czeka mnie jeszcze takich wiele. 
Z dnia na dzień powinniśmy nabierać coraz więcej siły i nadziei. Bo NIC nie trwa wiecznie.
I naprawdę są takie dni, w których mamy wszystko tylko musimy nauczyć się tego dostrzegać.

Czy czegoś żałuje z roku 2015 ?
Hmm tak. Ale czasu nie cofnę prawda? W sumie to dobrze, dzięki temu jestem jaka jestem.
Zresztą to co było zostawmy za sobą, życie toczy się dalej.
W końcu zaczyna się nowy rok, czyli też zapewne nasze postanowienia noworoczne.
(Powodzenia w ich spełnianiu. )

A teraz czego Wam życzę z okazji Nowego Roku?
No wiadomo, szczęścia, zdrowia, uśmiechu, radości. 
Ale przede wszystkim tego, żebyście zawsze zostali sobą, 
Nie bali się siebie i wyrażania swoich opinii (oczywiście, aby nikogo przez to nie skrzywdzić.)
Jak najwięcej pozytywnej energii i abyście się nigdy nie poddali! <3

Teraz chciałabym Wam podziękować, za ten rok.
W blogosferze jestem od końca stycznia i zdecydowanie tego nie żałuję. 
Dziękuję za wszystkie komentarze, obserwacje i wsparcie. I też za to, że jesteście i czytacie moje te lepsze i gorsze posty.


Pozdrawiam Was gorąco i jeszcze raz szczęśliwego Nowego Roku!
~zazustreet~




You may also like

14 komentarzy:

  1. Również Ci życzę wszystkiego dobrego, abyś nadal rozwijała swoje talenty i wierzyła, że kiedyś Twoje marzenia się spełnią. Aby otaczali Cię sami pozytywni ludzie i wspaniałe chwile zasłoniły te gorsze. Szczęśliwego Nowego Roku!
    uczuleniowiecaki.blogspot.com

    Pozdrawiam! :3

    -Aki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega motywujący post.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,spełnienia marzeń i sukcesów.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega motywujący post.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,spełnienia marzeń i sukcesów.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również życzę zdrowia, szczęścia, wspaniałych przyjaciół i żebyś tylko i wyłącznie rozwijała się w blogsferze ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma co żałować niczego, nic nie dzieje się bez przyczyny :)
    Pozdrawiam
    http://ifeelonlyapathy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz fajnego bloga ;)
    Zapraszam do mnie :)
    http://it-was-cool-mrssilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie tamten rok był zwyczajny.
    Fajne podsumowanie :)
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne pozytywny tekst
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com Nie chodzi mi o obs za obs. Jak ci się spodoba to zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, przeszłość trzeba zostawić z tyłu :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, nie mogę skomentować twojego następnego wpisu, tego z obecnego miesiąca, a bardzo bym chciała...więc jak to nie problem to odniosę się do niego tutaj, okej? :)
    powiedzmy, że w tej chwili milczenie jest potwierdzeniem hihi ;)
    trafiłaś w sedno, za dużo myślimy o tych nieistotnych rzeczach, które w danej chwili wydają się ogromną tragedią a za 5 minut nie będziemy o tym pamiętać. Sama tak mam i to bardzo często, ale...jestem już znudzona swoim podejściem tym, że stresuję się z nieistotnych powodów, spojrzeń obcych ludzi, czy tego, że danego dnia wyglądam jak przez okno.
    chciałąbym czuć się dobrze i pewnie sama ze sobą, bez stresu przed sytuacjami bez znaczenia. Czas coś w sobie zmienić. Zaczęła się wiosna, to dobry moment :).
    Może troszkę odbiegłam od tematu, tak minimalnie chyba, ale taką miałam wenę na napisanie tego hihi ;D
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, czekam na kolejny z niecierpliwością :) <33

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll