Czas płynie, a my stoimy w miejscu

11 Comments
Hej,

Muszę przeprosić, że długo mnie tu nie było ... 
Ciężko mi z tym, że ostatni post pojawił się 1 listopada. 

Czas tak szybko zleciał, że mam wrażenie jakby to było wczoraj. 
Podczas mojej nieobecności grono obserwatorów nieco spadło :/ 
Ale to przecież tylko liczba prawda?
Tak naprawdę, nie wiem kto faktycznie obserwuje mojego bloga. 
Nie chodzi mi o przycisk "obserwuje" tylko o to kto czyta całe posty i dzięki mnie się uśmiecha :)

Miałam taki czas, całkiem niedawno kiedy myślałam nad zawieszeniem czy usunięciem bloga ...
Nadal czasami mam takie myśli. 
Nie wiem czy jest to spowodowane, tym że w blogosferze jest coraz więcej jest ludzi którym zależy tylko na dużej ilości obserwatorów, a mniej prawdziwych czytelników czy przyczyna jest inna.

Post świąteczny już niedługo, a dzisiaj? 
Dzisiaj trochę motywacji.

Po co? Przecież kończy się rok 2015.
Nie chciałabym, żebyście stracili motywacje i odpuścili sobie, bo kończy się rok.
Bo przecież niedługo i tak będą kolejne postanowienia noworoczne i nowe chęci zmian ...




Tylko, że teraz jest ostatnia szansa, by zrobić coś co dawno chcieliście zrobić.
By zrobić coś wyjątkowego i zapamiętać ten rok na długo.
Przecież mamy tylko jeden 2015 rok w swoim życiu. 
Żadnej chwili nie cofniemy i nie powtórzymy.
Dlatego też nie pozwólmy sobie jej zmarnować. 
Wykorzystajmy ją w pełni.

Kolejna kwestia, zbyt często wmawiamy sobie, że coś jest niemożliwe. 
 Nawet nie spróbowaliśmy a już oceniamy. 
Natomiast okazuje się, że potrzeba było czasu, by zrozumieć i przekonać się do pewnych rzeczy.
Czas leczy rany, ale i potrafi ranić. 




Pamiętaj, nie ważne czy osiągnąłeś już sukces. 
Ważne, że próbowałeś i próbujesz, bo się nie poddałeś.

Pozdrawiam ~zazustreet~


You may also like

11 komentarzy:

  1. Nie usuwaj bloga! Kurczę, przecież wkładasz w to tyle pracy i serca, nie niszcz tego.
    Bardzo motywujący post! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, obserwuję ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie usuwaj bloga! Czekam na następne posty :)

    Pozdrowionka
    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w powrocie do blogosfery, wiem jak to jest też myślałam nad zawieszeniem bloga.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojojojoj nie usuwaj bloga! Wiadomo, że ostatnio ludzie wchodzą, komentują, nie czytając posta, bo chodzi im tylko o reklamę swojego bloga. To takie denerwujące, ale skoro pisanie to Twoje hobby, nie warto z niego rezygnować z powodu takich ludzi.
    Twój post zmotywował mnie jeszcze bardziej do kręcenia na YT. Mój kanał pewnie będzie w 2016 r. Ciekawe, co to będzie ;-)

    Pozdrawiam i wesołych świąt!

    Alicjonada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie usuwaj bloga! Jest teraz strasznie dużo blogów gdzie liczy się tylko liczba, ale są osoby, które będą z chęcią wchodzić na twojego bloga żeby tylko poczytać :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. nie usuwaj bloga Kochana :* wydaje mi się, że będziesz żałować, w końcu w swoją pasję wkładaz tak wiele czasu i zaangażowania. a to że nie piszesz regularnie to dla mnie nie jest zbyt dużo problem :). i mi z systematycznością nie po drodze, jednak ważne że robię to co lubię i że w ogóle znajduję czas na realizowanie siebie :)
    czasem ciężko uwierzyć, że coś jest możliwe dopóki się tego nie spróbuje :)
    Wesołych :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie usuwaj bloga! Twój blog jest naprawdę interesujący, widać, że wkładasz w niego dużo pracy i serca. A jeśli chodzi o tą przerwę to.. przynajmniej wiesz kto jest Twoim prawdziwym czytelnikiem :)

    Bardzo motywujący post. :*

    Pozdrawiam,
    bycichociemna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jeśli chodzi o tych obserwatorów, których Ci ubyło to google usuwał nieaktywne konta i może to po prostu przez to :*
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll