Nie bójmy się siebie i swoich błędów!

21 Comments
Witam <3

Na wstępie kto jeszcze nie widział posta o Dresslink to KLIK no i zachęcam do klikania tam w linki bo w zamian promocja Twojego bloga ;)


Często boimy się siebie. Wstydzimy się tego jacy jesteśmy i zakrywamy się  tzw maską. 
Czyli w skrócie boimy się być sobą...

Boisz się, że Cię nie zaakceptują w nowej szkole? 
Nie martw się, znajdzie się wreszcie ktoś kto polubi czy pokocha Ciebie takim jakim jesteś.
Nie zabijajmy samych siebie udając kogoś kim nie jesteśmy.
Bądźmy oryginalni, pozytywni i pamiętajmy że żyje się tylko raz.
Nie przejmujmy się opinią innych, a raczej "hejtami" bo ludzie zawsze będą gadać.



Okej, a co z naszymi błędami?
Błędy były - są - będą
Popełnia je każdy i na tym to polega. Gdyby nie one nie bylibyśmy tacy jacy jesteśmy.
Często myślimy "a jakie to będzie miało znaczenie za kilka miesięcy?"
Ooo nie! Takie myślenia nie doprowadzi nas do spełnienia naszych marzeń czy innych naszych celów. Bo jeżeli ja pomyśle, że po co mam ćwiczyć, nauczyć się do testu czy pójść na konkurs czy zawody skoro za pare miesięcy nie będzie to miało znaczenia? Więc właśnie żyjmy chwilą, Cieszmy się chwilą. Każda minuta należy do Ciebie, pamiętaj <3




A jak tam u Was? W szkole sobie radzicie? 
Jak tak to dobrze, a jak nie to na pewno kiedyś będzie lepiej :D
Mam nadzieję, że post nie jest bez sensu i choć trochę dał Wam trochę tych "mądrych myśli".

Pozdrawiam ;*
~zazustreet~

A no i dziękuję fotografowi za zdjęcia, co prawda nie są one rewelacyjnej jakości, ale tak to już jest jak się robi na spontanie telefonem xd Tak tak fotografa też pozdrawiam :*





You may also like

21 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc - w czterech literach mam hejterów, bo może to oni mają jakiś problem ze swoim mózgiem? Biedni ludzie :C
    Jeśli nie będzie się sobą to będzie się tak naprawdę nikim.
    A z ocen nie należy się przejmować, bo nie każdy nauczyciel ocenia sprawiedliwie, a uczyć trzeba się tylko dla siebie.
    Chcesz dobrą pracę? Uczysz się dobrze.
    Chcesz wylądować na kanapie z piwem w ręku i bez pracy dla "ludzi z twoim wykształceniem"? Jesteś gułą w szkole.

    Tak to już jest.
    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszmy się chwilą! :) <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinniśmy się cieszyć chwilą i nie przejmować się co inni sobie o nas pomyślą! Ważne jest to, abyśmy akceptowali siebie ^^
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W życiu nie powiedziałabym że masz 13 lat, tylko co najmniej 16 :)

    ziiutablog.blogspot.com
    Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowny wpis! Tego potrzebowałam :)
    Nie powinniśmy się przejmować błędami i tym, co było. Szkoda marnować na to czas. Cieszmy się życiem i tym, co mamy :)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram w 100%. Zawsze warto pozostać sobą i nie zmieniać się dla innych. Warto cieszyć się chwilą. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post:*
    Kliknęłam:)
    Poklikasz? Proszę:*
    http://grlfashion.blogspot.com/2015/11/wspopracacooperation-with-bangggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. To smutne, że w tych czasach coraz mniej ludzi jest sobą. Mam nadzieję, że w przyszłych pokoleniach już tak nie będzie, bo to naprawdę rujnuje człowieka i niszczy jego własne 'ja'.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie powinniśmy się bać własnych błędów,każdy człowiek jakieś popełnia :)
    Też miałam kiedyś ten szablon :)
    zapraszam do mnie♥
    colorss-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze warto być sobą, a samoakceptacja to podstawa. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ponoć jeżeli ktoś Cię "hejtuje" to znaczy że Ci zazdrości :)
    A co do błędów, to warto je czasami popełniać, bo dzięki nim uczymy się jak mamy żyć w społeczeństwie i to one nas kształtują :)
    Blog wart uwagi, pozostawiam skromną obserwację :) Pozdrawiam Sylwia http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wpis, przyjemnie czyta się twojego bloga :D
    http://arampampam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Też jestem za tym, aby nie udawać nikogo innego :) Potem nas ktoś polubi bądź się zakocha i my też i w sumie potem okaże się, że nie jesteśmy tą samą osobą więc chyba sami sobie w ten sposób zaszkodzimy :D
    A na błędach się uczymy więc wręcz powinno się je popełniać :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj te zdjęcia mogły by być większe :) Ale ogólnie fajnie :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili !
    STROUTFITTER

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie powinniśmy udawać kogoś innego, bycie sobą jest najlepszą zaletą!
    Pozdrawiam!
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinniśmy być sobą, ale.. ja nie zawsze potrafię.
    Często udaję, że wszystko jest w porządku, choć tak naprawdę moje życie się wali.
    Zakładam maskę, bo nie chce by inni widzieli, że jestem słaba i łatwo mnie zranić.
    Nie chcę dawać innym satysfakcji..

    Jeśli chodzi o błędy..
    Dzięki nim uczymy się, tak naprawdę życia.
    Każdy je popełnia, bez wyjątku :)

    Masz świetny wygląd bloga!
    Podoba mi się Twój styl pisania :)
    Po postach widać, że robisz to z pasji i to mi się podoba!
    Dodaję bloga do obserwowanych :*

    Dziękuję za odwiedziny :*

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja na szczęście nie muszę chodzić już do szkoły :)
    Kochana mam prośbę, mogłabyś poklikać w linki w poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo mi zależy :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kiedyś miałam problem z akceptacją samej siebie i próbowałam udawać kogoś innego. To był największy błąd. Zawsze powinniśmy być sobą, nie wstydzić się tego i nie przejmować hejtami.

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  19. Ważne jest, aby pozostać sobą bez względu na różne okoliczności. Każdy z nas ma swoją wartość i indywidualną osobowość - i to jest piękne :)
    Świetny post! :)
    Zapraszam do siebie :) http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll