Jak tam u Was + dresslink

18 Comments

Hejaa!

Dawno mnie tu nie było - wiem. Ale jak tam u Was? Drugi miesiąc szkoły mija bardzo szybko. 
U mnie oceny są różne. Raz lepiej raz gorzej, ale ogólnie jest dobrze :D
A wy jesteście zadowoleni? 
Pamiętajcie, że czas i tak mija ...  Dlatego ważne żeby go dobrze wykorzystać. 




Zapewne Ci, którzy mnie czytają wiedzą że zamówiłam paczkę z Dresslink. Jest to koszula i bluza. 
Czy jestem zadowolona? Jestem. 

Paczka szła jakieś 2-3 tygodnie wszystko dostałam w dobrym stanie. 
Koszula bardzo wygodna, bluza zresztą też, ale wolę koszule może dlatego że jest luźniejsza.



bluza - KLIK  koszula - KLIK

Nie będę zmuszać do klikania, bo i tak jak ktoś będzie chciał to kliknie w linki - a wiadomo, że jest to dla mnie ważne. 
Jednak osoby, które wejdą w linki i napiszą ceny ubrań w komentarzu to wybiorę i polecę około 5 blogów w następnym poście. Także no, chyba warto.

Pozdrawiam :*
~zazustreet~




You may also like

18 komentarzy:

  1. Z ocenami u mnie jest podobnie jak u ciebie-różnie, dobrze powiedziane ''czas i tak mija ... Dlatego ważne żeby go dobrze wykorzystać.'' + świetne stylizacje, koszula i bluzka są przepiękne! :))

    pozdrawiam cieplutko!
    http://olsza17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie z drugiego zdjęcia :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja :)! U mnie z ocenami jest podobnie jak u Ciebie :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Cieszę się że jesteś zadowolona ze swojej przesyłki :)
    Bluza i koszula są prześliczne.
    Ceny:
    bluza-wyświetla mi się niedostępna
    koszula-$4.94
    Cieszę sie że mogłam Ci pomóc moim klikiem :)
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście? Bardzo Cię proszę to dla mnie bardzo ważne, z resztą sama wiesz :)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam koszule w kratkę *.*
    Śliczne zdjęcia i piękne stylizacje! :)
    Oj czas leci nieubłaganie szybko... Nim się obejrzymy będzie koniec roku, początek nowego, znowu koniec, znowu początek... Ehhh :D
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kpszula: 4.94$
    Bardzo ładne ciuszki, uwielbiam koszule w kratę.
    Mi czasem tydzień mija w pięć sekund, a czasem wlecze się.
    Ten 1 Look bardzo ładny :*
    koko-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi dear!! your blog is really beautiful and your posts are very interesting .
    Would you like to follow each other ? follow me and I will follow immediately !!
    see you soon!!
    http://loryschannelmakeupandbeauty.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna jesteś!
    jestem tutaj nowa, jeśli chcesz wpadnij!
    będe bardzo szczęsliwa :*
    obserwacja?
    zapraszam do mnie jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula, z pierwszego outifta jest świetna. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybrałaś świetne rzeczy! Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna koszula :) Szukam takiej :)
    Obserwuję i liczę na cb:)
    Karlessblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ocenami nie najgorzej, ale.. mogło być lepiej ;)
    Oczywiście poklikane :*

    Koszula - US$ 4.59
    Bluza - hmm.. wyskoczyło mi tylko, że przedmiot jest już dostępny, więc nie wiem :D

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taką samą koszulę, tylko z cndirect i również mi się podoba:)
    Poklikałam, bo wiem jakie to potrzebne:)
    bluza-$5,52
    koszula-$4,59(przecena)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Super blog i śliczny wygląd. Ubrania faktycznie wyglądają na porządne :)
    Poklikałam już i mam nadzieję, że to Ci pomoże, mimo że to jest tylko 1 klik :)
    Zapraszam: uczuleniowiecaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll