Q&A

18 Comments
Hejaa!

Dawno, dawnoo temu ... 

Prosiłam Was, abyście zadawali pytania do Q&A i oto udało mi się wreszcie spiąć i napisać. 

Pytań jest 21, także no to chyba dużo, zapraszam :*



1. Co skłoniło Cie do założenia bloga?
Ciekawość, chęć spróbowania czegoś nowego.
2. Ulubiona książka?
Choć czytałam wiele innych równie dobrych książek ale mimo wszystko duży sentyment mam do serii "Rywalki" Kiera Cass
3. Co najchętniej robisz w wolnym czasie?
Spotykać się z przyjaciółmi, ćwiczyć, tańczyć, oglądać filmu, czytać.
4. Czy zawsze masz pomysły na posty?
Nie zawsze.
5. Czy w szkole wiedzą, że masz bloga?
Nie wiedzą, Jest jeden wyjątek ;d Pozdrawiam :*
6. Jakie kwiaty uwielbiasz najbardziej?
Chyba róże




7. Czy zamierzasz zrobić jakiś konkurs?
Może kiedyś ...
8. Jaka była reakcja na bloga Twojej najlepszej przyjaciółki?
"Świetny pomysł, spróbuj!"- czy coś takiego xd
9. Czy nauczyciele wiedzą o Twoim blogu?
Nie wiedzą.
10. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od końca stycznia.
11. Jakim aparatem robisz zdjęcia?
Ostatnio moja przyjaciółka mi robi zdjęcia, a jaki to aparat to nie mam pojęcia. 
Podajże samsung.
12. Ulubiony film?
Jednego nie da rady wybrać.
13. Jaki jest Twój cel jeśli chodzi o bloga?
Myślę, że moim celem jest to, żebym miała dużo takich prawdziwych czytelników.






14. Wolisz wypady z przyjaciółmi czy rodziną?
Myślę, że nie ma co wybierać. Nigdy tak tego nie porównywałam.
15. Co sądzisz o kopiowaniu?
Po co kopiować? Przecież większą satysfakcje i radoche daje to co sami zrobiliśmy czy wymyśliliśmy.
16. Masz rodzeństwo?
Mam, starszego brata.
17. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Różowy <3 
18. Jakie posty lubisz robić tematyczne, DIY, etc.?
Chyba tematyczne.
19. Co sądzisz o współpracach w blogowym świecie?
Jak zakładałam bloga nie miałam pojęcia o żadnych współpracach. Dopiero z czasem się o nich dowiedziałam. Myślę, że jest to na prawdę świetny pomysł, ale ja to traktuje jako taki dodatek. Nie jest to to czym kieruję się pisząc bloga. 
Natomiast jestem jak najbardziej za.
20. Czy masz już jakieś fajne wakacyjne wspomnienie?
Oczywiście, mnóstwoo <3 Ale już po wakacjach :/
21. Co uważasz o obs/obs ?
Tu już nie jestem za. Dla mnie liczą się prawdziwi czytelnicy, którzy czytają cały post, szczerze komentują i lubię czytać moje posty.




Jak najwięcej uśmiechu życzę no i trzymajcie się!
Paa :*
                               ~zazustreet~


You may also like

18 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi :*
    Sliczne zdjęcia (:
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też w szkole o blogu nie wie nikt poza moją najlepszą przyjaciółką, którą pozdrawiam bo bardzo mnie przy tym wspiera! Moim ulubionym kolorem również jest różowy, najbardziej lubię go w kompozycji z bielą i czernią :)

    Zapraszam na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne Q&A ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ciekawe odpowiedz, można się dowiedzieć trochę więcej o tobie. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne odpowiedzi :) Uwielbiam róże <3
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi! zazdroszczę starszego brata! ;3 ;d
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog i bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny blog! bardzo ładnie piszesz :)
    Pozdrawiam
    ZAPRASZAM NOWA NOTKA
    obs za obs? kom za kom?

    OdpowiedzUsuń
  9. O moim blogu w sumie nikt nie wie poza moim chłopakiem i siostrą, póki co nie chcę aby wszyscy znajomi się o nim dowiedzieli :)
    Skoro lubisz kolor różowy to zapraszam na mój nowy post bo owego koloru w nim nie brakuje :)


    http://vaasy.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post i prześliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super odpowiedzi :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. też lubię różę :3 i wydaje mi się że byłoby to dość dziwne, gdyby uczniowie mówili im o swoim życiu w sieci, jak np. o prowadzeniu bloga :) także pytanie mnie zaskoczyło haha xD
    o 15 i 19 myślę tak samo :)
    zdjęcia suuper, jesteś śliczna *.*
    fajne takie q&a :D
    3maj się ^.*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Great post!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa osoba z ciebie.. Miło poznać:)
    jak-w-niebiosach.blogspot.com- blog na temat religii chrześcijańskiej

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie wiele osób wiem o blogu, rodzina, znajomi, nawet niektórzy nauczyciele. Dorośli lubią czytać moje posty, a największym wielbicielem ich jest mój tata.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia ! Bardzo ładnie wyglądasz i rewelacyjny miałaś pomysł na sesję ;)
    Zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll