Drabina, czyli motivation #3

10 Comments
Hej hej <3

O czego by tu zacząć? Hmm ... Początki są najtrudniejsze, naprawdę xd
Dobra, najlepiej prosto z mostu. Dzisiaj mam dla Was kolejną dawkę motywacji.
Nie zamierzam tu zanudzać tekstami typu, że życie jest piękne i kolorowe i bądź uśmiechnięty
bla bla bla.
Bo nie raz jest tak, że się po prostu nie da uśmiechnąć, krzyczysz, że życie jest okropne 
no i przecież sam wiesz o co mi chodzi.



Ale to już tak jest, raz na górze raz na dole.

Można by porównać życie do takiej drabiny.

Po której idziesz
szczebel po szczeblu,
Jesteś coraz wyżej, ale nagle spadasz.

Wszystko Cię boli, nie masz siły znowu iść na górę.
I tak, jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze raz.

Ale z czasem nabierasz tą siłę, wiarę w siebie i nie boisz się spaść.
Bo wiesz, że zwycięzcą jest ten, który pomimo upadku idzie dalej. Który wie, że każdy błąd doprowadził go tam, gdzie znajduje sie teraz.

Nie bój się popełniać błędów.
Życie toczy się dalej.



Pamiętaj, masz swoje zalety i wady i  to czyni Cię wyjątkowym i takim jakim jesteś. Kształtuje Twoją osobowość, sprawia że jesteś kim jesteś.
I takiego właśnie się akceptuj. Bądź sobą! 

"Mówi się trudno i płynie się dalej" ~ Nemo


"Dobra, dobra, Ty tu piszesz, że będzie dobrze, jak już nigdy nie będzie dobrze.
Nigdy nie będzie jak dawniej.
Nie mam siły, ani wiary, ani pewności siebie"

Drogi człowieku! 
Takim myśleniem jaki przedstawiłam wyżej niczego nie osiągniesz.
Nic w ten sposób nie zdziałasz, nic nie naprawisz.
To tylko sprawi,  że poczujesz się jeszcze gorzej, już w ogóle nie będziesz miał siły.
Oczywiście czasami to, że trochę się poużalamy to potem będzie nam lepiej. 
Ale lepiej zacisnąć dłonie i iść dalej.
Róbmy to czego później nie będziemy żałować.
Przecież nic nie trwa wiecznie. 


Pozdrawiam :* ~zazustreet~

PS Jeśli macie jakieś pytania, albo brakuje Wam motywacji to piszcie śmiało; zazustreet@gmail.com
Miłego dnia!



  









You may also like

10 komentarzy:

  1. Hello from Spain: interesting reflection. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, bardzo motywujący post! Tego właśnie potrzebowałam, bo ostatnio motywacji mi niestety brak :// Życie toczy się dalej i trzeba patrzeć do przodu, a nie oglądać się za siebie!

    Proszę o poklikanie w linki w najnowszym poście, zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak drabina, masz rację, raz na górze raz na dole ale życie toczy się dalej :)
    zapraszam do siebie :]

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, w 1oo procentach się z Tobą zgadzam, chodź nie zawszę o tym pamiętam..
    http://frazeologizmastrall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo motywujący post ;-)
    Widać że pisałaś go całym sercem :-)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie --->

    julialukaszek-okay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wpis :) Ja mam często problem z motywacją niestety;)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiesz jak mi twój wpis pomógł.. nie mogłabym lepiej trafić.
    Dzisiaj czuję się okropnie. a ty sprawiłaś że jest mi troszkę lepiej <3
    Cytat z Nemo... ahhh moje dzieciństwo

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Będę wdzięczna.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/09/blog-post.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll