Dresslink

31 Comments
Hej hej :D
Po tytule zapewne domyślacie się o czym będzie post.
 Ale najpierw chciałabym bardzo podziękować Natalii, za to że mi baaardzo pomaga <3 
Ostatnio statystyki poszły w górę więc mam jeszcze większą motywację do blogowania.
Dlatego też chciałam wprowadzić na bloga coś nowego. Więc napisałam jakiś tydzień temu do firmy Dresslink, z pytaniem czy są zainteresowani współpracą ze mną. Oni odpowiedzieli pozytywnie. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa. Bo wiadomo, że współpraca to już taki level up w blogowaniu.
Nie chciałabym żebyście myśleli, że założyłam bloga dla współpracy, bo niezależnie od tego czy ta współpraca będzie czy nie to ja i tak będę tu dla Was pisać.
Okej, dziękuję za uwagę po przeczytaniu mojego wstępu xd
A teraz mam dla Was wishliste.

            KLIK













  KLIK


No i tradycyjnie proszę wszystkich bardzo, bardzo mocno o klikanie w linki.
Wiem, że pewnie macie tego dosyć i ja to doskonale rozumiem, bo dużo osób o to prosi.

Na koniec życzę wszystkim miłego dnia :*

Pozdrawiam ~zazustreet~



You may also like

31 komentarzy:

  1. Moim zdaniem trochę za wcześnie na współpracę ale gratulację piklikałam :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikane. Pozdrawiam serdecznie. werooonikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog! Ciekawy! :)
    Mam prośbę mogłabyś poklikać w linki u mnie na blogu? Byłabym baaaardzo wdzięczna ♥ Poniżej zamieszczam link do postu z linkami :) Jesli Ci się spodoba zaobserwuj na pewno sie odwdzięczę !
    http://lovelysoophie.blogspot.com/2015/08/my-wishlist-from-cndirect.html

    OdpowiedzUsuń
  4. to gratuluję pozytywnego odzewu :)
    nic nie stracisz, więc warto próbować :D
    ciekawe ubrania wybrałaś, oglądałam ich stronę wiele razy a akurat na te nie trafiłam. Mają ogromny asortyment :)
    poklikane, ceny po kolei:
    5,99$
    4,26$
    7,38$
    5,99$
    3maj się ^.*
    +mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym wpisie? :*

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikane uczciwie kochana! Gratuluje wspolpracy!
    Moglabym prosic u mnie o poklikanie?

    Xoxo
    Gertrama.blogspot.com
    Jesli to nie problem, moge prosic o klik u mnie w najnowszym poscie? Odwdzieczam sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje współpracy, do mnie ostatnio napisali i teraz czekam na ich odpowiedź odpowiedzi:D
    Poklikałam!
    Mój Blog hdshua.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog :) Gratuluję początku współpracy, poklikałam.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne rzeczy poklikałam powodzenia
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy :) współpracowałam z tym sklepem :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia we współpracy, poklikałam
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście poklikałam, życzę owocnej współpracy! :)

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki śliczny blog :* szczególnie tytuł :) <3


    http://chocolifegirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kliknęłam uczciwie :*
    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga :) Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia !
    Obserwuje ;)
    http://rubik514.blogspot.com/2015/08/desert.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Poklikałam miłoby mi było gdybys odwdzięczyła się tym samym :) ładne bluzy wybrałaś :D
    ♥Diy- like it!♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne rzeczy :)
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Post jest bardzo ciekawy, a blog śliczny. Zostaję na stałe i czekam na
    kolejny post! :)

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwowania:
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia :)
    Pokilkałam, ceny: 5,99$, 4,26$, 7,38$, 5,99$
    proszę poklikaj u mnie w tym poście -> Zapraszam do mnie! - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne rzeczy, udanej współpracy.
    Poklikane i obserwuję, licze ze tobie też spodoba się mój bog.
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne rzeczy. Kliknęłam :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne rzeczy, poklikałam uczciwie
    poklikasz i u mnie? to dla mnie bardzo ważne :) http://by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Poklikałam :) Liczę na uczciwy rewanż :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. Super ciuszki, poklikane :) Mogę liczyć na rewanż? :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  24. Kliknęłam :) W ogóle to masz świetnego bloga! Ja też współpracuję z tą firmą :) Teraz przyszła przesyłka i znowu trzeba zbierać kliki... Nieco uciążliwe, ale cóż...
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta pierwsza bluza :D. Gratuluję współpracy i powodzenia ;). To supersprawa^^

    Zapraszam do mnie
    www.aleksandraczaja.blogspot.com
    mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak dla mnie, trochę za wcześnie na współprace ale uczciwie poklikałam i życzę powodzenia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kliknełam :)
    pozdrawiam,Sylwia
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Powodzenia we wspsółpracy,poklikałam kochana<3

    Zapraszam do nas :*
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll