Summer #2 Coś co jest za darmo

23 Comments
Hej hej :D

Uśmiech ... 
To jedno słowo, a temat rozległy. 
Jakby tak zadać pytanie, co to jest uśmiech? 
Uśmiech to uśmiech, podniesienie dwóch kącików ust. 
Czy to na pewno tyle?
Nieee, wikipedia mówi:

"Uśmiech - wyraz twarzy , grymas powstający przez napięcie mięśni po obu stronach ustoraz 
(w pełniejszym uśmiechu) napięcie mięśni wokół oczu
Jest wspólnym dla wszystkich ludzi wyrazem takich emocji jak szczęście i rozbawienie
choć badania kultur pokazują, że sposób jego użycia jest bardzo różny w różnych kulturach.
U zwierząt, odsłonięcie zębów w sposób przypominający ludzki uśmiech, 
jest często wyrazem groźby albo poddania. 
szympansów może być oznaką strachu."

Jak widać, uśmiech ma różne strony, lecz dzisiaj chciałam się skupić na tej przyjemnej stronie :)




Szczery uśmiech powoduje u nas pozytywne myślenie i na odwrót.  
Zastanawialiście się kiedyś, ile ludzi uśmiechnęło się dzięki Wam?
Pisząc tego posta jestem uśmiechnięta. Dzięki temu miałam udany dzień i mam mnóstwo energii. Gdzieś tam w środku jak i na zewnątrz czuję szczęście. 

Gdzie możemy zobaczyć uśmiech?
Wszędzie :D




Także, od dzisiaj, od zaraz przekazujcie uśmiech :D Powodów, aby się uśmiechnąć jest mnóstwo. Wystarczy, że się rozejrzycie i uchwycicie każdy szczegół Waszego dnia. 
Uśmiech Was nic nie kosztuje 
(no chyba, że napięcie mięśni po obu stronach ust) 
a sprawi, że inny człowiek poczuje się lepiej. 

Pozdrawiam :*
~zazustreet~





You may also like

23 komentarze:

  1. Dla mnie uśmiech to nie tylko podniesienie kącików ust czy pokazanie zębów. ^^ Uśmiech to coś, co dla wielu ludzi jest trudne, a dla innych przychodzi z łatwością. A jak wielu z nas poprawia dzień ^^ Świetny post!:*
    Całuję, stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, uśmiech to coś pięknego. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny i pozytywny post! Aż sama się uśmiecham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog i ten design :3 Super jest :* Pozdrawiam i Zapraszam http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się praktycznie cały czas uśmiecham, podczas czytania tego posta od razu! :D

    Nowy Post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło jest kiedy ktoś nieznajomy, gdzieś na ulicy odwzajemi uśmiech, jednak uważam, że uśmiechać powinniśmy się z konkretnych powodów, czegoś, co nas uszczęśliwia. Inaczej uważam, że jest to sztuczne. :)

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular!!!

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, wygrałaś Książkę bez sensu, więcej informacji na blogu http://zoella-pl.blogspot.com/2015/07/wyniki-konkursu-i-ksiazka-bez-sensu.html :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie:) Jest tez takie powiedzenie 'When life gives you 100 reasons to cry, show it 1000 reasons to smile' Moj ulubiony cytat<3
    Zapraszam <3
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/2015/07/makeup-haul.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Uśmiech także świetnie wygląda, szkoda że niektórzy o nim zapominają i chodzą wiecznie niezadowoleni z życia. Czasami warto się do kogoś uśmiechnąć, nieznajomego i widzieć jak odwzajemnia ten uśmiech, oczywiście nie wszyscy, ale fajnie jest mieć uczucie, że komuś się poprawiło nastrój. Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uśmiech zdecydowanie poprawia nastrój dlatego ja ostatnio postanowiłam sobie że będę się uśmiechać do wszystkich nawet do przypadkowych ludzi
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za to do zdjęć bardzo rzadko się uśmiecham :(

    Obserwuję! Za komentarz odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję. Dodatkowo klikam w linki i bannery, jeżeli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  13. "Nigdy nie wiadomo kto zakocha się w twoim uśmiechu", ten cytat przyszedł mi na myśl.
    Nie ma nic piękniejszego od uśmiechu :)

    Serdecznie zapraszam do mnie, poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/07/wspopraca-z-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja od zawsze przekazuję uśmiech. I to taki, gdzie napinam też te mięśnie wokół oczu :D
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja uwielbiam kiedy ktoś pisze naprawdę o czymś. Mega pozytywny post,bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Usmiech to podstawa. :D
    Zapraszam do mnie. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/07/bikini.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytając ten post cały czas się uśmiechałam :) Uśmiech to podstawa dobrego dnia i powinniśmy nim obdarzać innych.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  18. Po przeczytaniu tytułu uśmiech był pierwszą rzeczą, która przyszła mi do głowy. To potężna moc, malutki promyczek radości, dzięki któremu ktoś inny może się nią z nami podzielić. Ja uśmiecham się często- warto szukać szczęścia w życiu! W dodatku osoba uśmiechnięta od razu wygląda atrakcyjniej, przyciąga wzrok (raczej miły) itd.
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja co chwilę się uśmiecham a ten post jest tak pozytywny że czytałam go ze swoim uśmiechem na twarz :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super pozytywny post, zgadzam się z tobą w 100 procentach :)

    WHATEVER SEA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdobyć się na szczery uśmiech nie jest łatwo, nie każdy potrafi, a to właśnie taki uśmiech, w moim mniemaniu, sprawia, że człowiek jest piękny i od razu czuje się lepiej... Piękny i prosty, ale prawdziwy post :)
    meandry-aleksandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, bardzo motywujący.
    Pozdrawiam,
    Blogirl

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll