Summer #1 Sobą być

22 Comments
Heja!

Wakacje trwają już długo. Znaczy dość długo, bo prawie miesiąc. 
Na bloggerze jest mnóstwo postów o tym jak spędzić wakacje czy jak je dobrze zorganizować.
 Nie będę pisała postów na ten temat, 
bo moje pomysły zapewne powtarzałyby się z pomysłami innych blogerek. 

Na moim blogu będzie pojawiać się pewna wakacyjna seria - Summer.
Kiedy? Różnie, nieregularnie. Może codziennie, a może raz w tygodniu.
O czym będzie? Tematy postów w tej serii będą różne. 
Od motywacji i inspiracji po luźne posty dnia codziennego.
A więc zacznijmy,  miłego czytania :*

Summer #1



Dzisiaj chciałabym się zająć tematem dość oczywistym, ale trudnym. Tak, trudnym. 
Bo czy łatwo jest być sobą? 
Czy łatwo jest odnaleźć siebie?
Czy łatwo jest nie przejmować się zdaniem innych, tylko robić to co się kocha?
Hmm, nie. Nie jest łatwo. 
Bo czy nie lepiej jest kogoś udawać? 
Przytakiwać innym, nie mieć własnego zdania, robić to co robią inni? 
Przecież tak jest łatwiej.



Oczywiście nie bierzcie do siebie moich ostatnich trzech zdań. 
Uważam, że każdy jest wyjątkowy, ma swój niepowtarzalny charakter. 
Ma swoje talenty, wady i zalety. 
Kwestia tylko albo aż, aby w to uwierzyć i się nie poddawać,
Ja wiem, że jest trudno odnaleźć siebie, ale jest to możliwe.
Nie twierdzę, że wszyscy mają z tym problem i oszukują siebie, że są inni. 
Ale są tacy, którzy się pogubili, nie wiedzą jak uporządkować swoje życie. 



Jak być sobą?

Myślę, że jest to indywidualna sprawa, gdyż każdy jest inny. 
Jednak dobrze jest po prostu usiąść. 
Zatrzymać się. 
Wyłączyć w telefonie WiFi czy dane komórkowe. 
I pomyśleć ... 
Zacznij od początku.
Wiadomo, że nie będzie łatwo i  za pstryknięcie palcem. 
Bo przeszłości nie cofniesz, ale możesz ją naprawić.
Uda Ci się!
Powtarzaj sobie w kółko:
"Bądź sobą, nie poddawaj się. Bądź sobą,  nie poddawaj się ... "
I naprawdę, to będzie piękny początek czegoś nowego, gdy zdecydujesz żeby być sobą.
Zacznij od teraz. 

Każda sekunda należy do Ciebie. 
W każdej minucie nie trać wiary.
Każda godzina to Twoja godzina.
W każdy dzień bądź sobą.

Jesteś wyjątkowy, uwierz w to.

Pozdrawiam :* 
~zazustreet~











You may also like

22 komentarze:

  1. Bardzo fajny, oryginalny post ;>
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Zawsze powinno się być sobą, a nie udawać kogoś innego. Jeżeli ktoś cię polubi, to ciebie prawdziwą. Już mi się wydajesz fajną osobą. Obserwujemy?
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni cytat świetny<3

    zapraszam do mnie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, bardzo fajny post, ciekawy i taki przemyslany :)
    a moze obserwujemy? :)

    http://inspirationandvictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby wszyscy chcą być sobą, ale nielicznym wychodzi :)

    http://sometimes-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny post, bardzo mądry i ciekawy, niestety niektórzy ludzie wolą być "kopią" innych, to smutne, ale tak jest, pozdrawiam: http://damakierek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam mieć swoje zdanie, dyskutować, bronić swoich racji, przedstawiać własne pomysły. Chyba nie umiałabym nie być sobą :) Uwielbiam mój świat :3 Nikt nigdy nim nie zawładnie ;)

    http://coffeebookandsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, a posty fajnie napisane :** Zgadzam się z Tobą w 100%
    Co ty na wspólną obserwację ?
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę, że bardzo ważne jest robienie tego, co się lubi, bez zwracania uwagi na opinię innych.:)
    Dziękuje za komentarz u mnie, obserwujemy?:)
    Zapraszam na Kotoanalityk!

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy jest wyjątkowy na swój sposób :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz ciekawy blog, naprawdę! :) Będę wpadać częściej, bo warto!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥ Poklikasz w ostatnim poście? W zamian cię zaobserwuję :)
    *TUTAJ*

    OdpowiedzUsuń
  13. każdy ma jakieś plusy i nie warto ukrywać się z tym, co sądzimy!
    mogłabym liczyć na wejście w banner dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacje trwają już długo? Jak dla mnie zdecydowanie za krótko!
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój post ma duże przesłanie. Wiele osób ma z tym problem i udaje kogoś kim kompletnie nie jest. Jednak udając kogoś niego tracimy bardzo dużo.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  16. Twój post ma duże przesłanie. Wiele osób ma z tym problem i udaje kogoś kim kompletnie nie jest. Jednak udając kogoś niego tracimy bardzo dużo.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  17. Twój post ma duże przesłanie. Wiele osób ma z tym problem i udaje kogoś kim kompletnie nie jest. Jednak udając kogoś niego tracimy bardzo dużo.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  18. na dłuższą mete udawanie kogoś innego nie przejdzie;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Udawanie kogoś kim się nie jest nie ma sensu.
    http://astrall-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Udawanie kogoś wydaje mi się okropne i nie ma to zbyt wielkiego sensu. Ważne jest robić to co my chcemy, a nie to, co dyktują nam inni.
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy post. Dosyć krótki, ale konkretny, a co najważniejsze- przekonujący. I to się liczy1 Dobra robota :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie xx
    ---
    sztukaparzeniaherbaty16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll