LBA po raz drugi

6 Comments
Hej hej! 

Post LBA pojawia się na moim blogu drugi raz. Tym razem zostałam nominowana przez trzy cudowne blogerki <3 Baardzo Was zachęcam abyście weszli na ich blogi! Dziewczyny, dziękuję za nominację.

werooonikaa.blogspot.com 
blogirl-blog.blogspot.com
dariaanowak.blogspot.com

Przypomnę co to jest LBA i na czym polega.

,,Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”.  Jest ona przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, co umożliwia rozpowszechnienie.  Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań, zadanych przez osobę, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (oczywiście ich o tym informujesz) i zadajesz 11 pytań. 
Nie możesz nominować osoby, która ciebie nominowała!




 Pytania od Weroniki


1.Twoja ulubiona bajka Disneya ?
Uwielbiam wszystkie bajki Disneya <3 
Ale zapytałam się mamy, jaką najbardziej lubiłam oglądać, gdy byłam mała 
- Śpiącą Królewnę

2.Jakie jest twoje marzenie ?
Byś szczęśliwym człowiekiem.
3.Ulubiony sport ?
Taniec (to chyba sport)
4.Twoja ulubiona książka ?
Rywalki, gdyż to była moja pierwsza książka którą pokochałam.
5.Czarny czy biały ?
Biały
6.Twój ulubiony miesiąc?
Kwiecień
7.Czemu założyłeś bloga i co ci to dało ?
Byłam ciekawa, dało mi to szczęście i nową pasje.
8.Jaka jest twoja ulubiona piosenka ?
Nie mam jednej.
9 Gdzie chciałbyś w przyszłości mieszkać ?
Nie myślałam o tym jeszcze xd Ale pewnie w tym samym mieście co teraz.
10. Twój ulubiony serial?
Nie oglądam seriali.
11.Jaka jest twoja ulubiona potrawa ?
Dużo ich jest


Pytania od  KENDALL


1. Jakich piosenek słuchasz?
Zależy od nastroju
2. O której chodzisz spać?
W roku szkolnym to gdzieś tak 22:30 - 23
3. Malujesz paznokcie?
W wakacje
4.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Byś szczęśliwym człowiekiem.
5. Co lubisz robić?
Spotykać się z przyjaciółmi / rodziną, słuchać muzyki, oglądać filmy, czytać książki, tańczyć, 
ćwiczyć, odpoczywać :D
6. Jesteś leniem?
Bardziej tak niż nie, ale potrafię się zmotywować
7. Czego się boisz?
Ciemności i takiej duuużej burzy
8. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Byłam ciekawa, chciałam spróbować czegoś nowego
Zjadłabyś cytrynę?
Tak
10. Skąd się wzięła nazwa Twojego bloga?
Zazu - tak na mnie mówili jak byłam mała i tak nadal mówią, 
Street - taka moja strefa, coś mojego
11. Jakie są Twoje trzy ulubione strony internetowe?
Facebook, Blogger, YouTube


 Pytania od Darii


1. Jak długo prowadzisz bloga? 
Od 24 stycznia 2015 roku.
2. Chciałabyś zmienić coś w swoim wyglądzie? 
Akceptuję siebie taką jaką jestem
3 .Jakie posty lubisz pisać najbardziej? 
Tematyczne, lifestylowe
4. Czy masz jakieś hobby? 

Mam
5. Bez czego nie umiałabyś się obejść?  
Bez uśmiechu.
6. W jakim sklepie z ubraniami robisz najczęściej zakupy? 

H&M , Croop
7. Jaka jest Twoja największa słabość/wada? 

Za szybko ufam ludziom, za szybko się przywiązuję do kogoś
8. Czy masz jakiś ulubiony cytat? Jeśli tak to jaki? 

"Always do what you are afraid to do"
9. Co jest Twoim największym marzeniem?
Byś szczęśliwym człowiekiem.

10. Co skłoniło Cię do założenia bloga? 

Ciekawość, chęć spróbowania czegoś nowego
11.Jak spędzasz wolny czas? 

Tańczę, odpoczywam, słucham muzyki, czytam, oglądam filmy, spotykam się ze znajomymi.


Pytania ode mnie

1. Skąd wzięła się nazwa Twojego bloga?
2. Co robisz w wolnym czasie?
3. Jesteś optymistą czy pesymistą?
4. Jaki jest Twój cel w blogowaniu?
5. Ulubiony film?
6. Ulubiony aktor bądź aktorka?
7. Co byś chciał/a robić w przyszłości?
8. Jakich masz ulubionych wykonawców?
9. Twoje największe marzenie?
10. Chciałbyś/abyś mieć jakieś tatuaże?
11. Jakie masz motto?

Może nikt się nie obrazi jak troszkę złamię zasady (w końcu są one po to, aby je łamać), 
ale nominuję wszystkich prawdziwych czytelników mojego bloga. 
Piszcie w komentarzach kogo nominowałam, bo tak naprawdę nie wiem kto jest moim prawdziwym czytelnikiem.

Pozdrawiam i jak najwięcej uśmiechu życzę!

                                  ~zazustreet~





You may also like

6 komentarzy:

  1. super blog, bardzo łądnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Jakbyś mogła u mnie poklikać?
    http://strzalaa.blogspot.com/2015/07/lucluc-bang-bang.html

    Zapraszam do wspólnej obserwacji!
    Zostałaś nominowana do LBA! :)
    Więcej szczegółów tutaj!
    http://strzalaa.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję nominacji
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi! :D Może obs za obs? dopiero zaczynam ;c w każdym razie łap linka ;) http://imaginepenguin.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog :) zaobserwowałam :) w wolnej chwili zapraszam do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji i kolejnym nominowanym! Chyba marzeniem każdego z nas jest bycie po prostu szczęśliwym :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll