Wreszcie wolni!

8 Comments
Hejoo

Jak tam u was? Na początek chciałabym wam przekazać, że niespodzianka zbliża się wielkimi, ogromnymi krokami. Mam nadzieję, że do końca tygodnia się pojawi, ale nie mogę nic obiecać. 

Jak na pewno wiecie, są wakacje. Nareszcie :D
No, ale wiadomo:
wakacje = więcej czasu wolnego, odpoczynek, więcej pomysłów

A więc ... nowa seria 
Summer 
Na czym będzie polegać? Postaram się, aby była taka optymistyczna, inspirująca. Więcej szczegółów poznacie już wkrótce jak się pojawi pierwsza notka. 

To bardzo krótki post, taki informacyjny, ale takie też są potrzebne. 
Tak na koniec chciałabym wam życzyć 
szczęśliwych
przygodowych
nienudnych
bezpiecznych
relaksujących

WAKACJI

Jesteście najlepsi <3

Pozdrawiam ~zazustreet~






You may also like

8 komentarzy:

  1. Wreszcie wakacje! Czas się wyspać haha :')
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/06/zostan-jesli-kochasz-gayle-forman.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega się cieszę, że w końcu wakacje. Życzę udanych! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog :) ciekawy wpis :) zapraszam do mnie stylled.blogspot.com obserwujesz ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ajjajaj mamy wakcje ! <3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również życzę udanych wakacji!

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji :*

    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post, jest taki wakacyjny i optymistyczny. Cieszę się z wakacji, nawet bardzo bo oznacza to dla mnie odpoczynek od sprawdzianów, kartkówek, ocen, itd.
    Tobie również życzę wspaniałych i udanych wakacji :)
    Obserwujemy? Jeśli się zgadzasz zacznij i napisz u mnie, odwdzięczę się :*
    Zapraszam
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie czas wolny od szkoły :). Pozdrawiam!

    + Obserwujemy?, jeśli tak, daj znać u mnie: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll