Szanse i nie tylko

5 Comments
Hejoo! 
Trochę mnie tu nie było, ale to ze względu na "brak weny". 
No, ale już jestem i miłego czytania :D

Do napisania tego posta zainspirowała mnie książka "Love Rosie" - Cecelia Ahern.
Książka jest ogólnie o dwójce przyjaciół - Rosie i Alex. Oboje byli w sobie zakochani, ale żadne tego nie powiedziało, bo po prostu się bali. Znali się od dziecka, każde z nich założyło rodzinę, mieli dzieci, ale... byli nieszczęśliwi, bo nie mieli siebie. Tylko wmawiali sobie, że jest cudownie.
 Rosie i Alex mieli mnóstwo szans, aby powiedzieć o swoich uczuciach, ale ich nie wykorzystywali. I to właśnie irytowało czytelników - omijanie szans, już byli tak blisko, a tu nagle ... zmiana decyzji 

Ale zauważmy, że autorka pokazała nam rzeczywistość. 
My też mamy mnóstwo szans, wspaniałych okazji, ale ich nie wykorzystujemy. 
Pozwoliła nam popatrzeć na nasze życie z innej perspektywy. 

Teraz się możemy zastanowić ... ile szans ominęliśmy. Ja dużoo. 
Ale pamiętajmy : nie możemy cofnąć czasu, ale możemy naprawić błędy.
Podsumowując
1. Nie przepuszczajmy szans.
2. Zauważajmy błędy, naprawiajmy je.
3. Nie cofajmy się.
4. Idźmy do przodu. ZAWSZE
5. Nie poddawajmy się. 

Wiem, wiem dużo tego, ale dasz radę! Po prostu musisz uwierzyć ...

Pozdrawiam, życzę dużo uśmiechu  i piszcie czy takich postów chcecie więcej :*
~zazustreet~






You may also like

5 komentarzy:

  1. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie!Chociaż ja często mam tak,że coś zrobię źle,potem chcę spróbować jeszcze raz,ale robię to co wcześniej,ehh :)
    Cytaty są cudowne <3
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie napisane, naprawdę! Piękne zdjęcia, będę wpadać częściej, bo warto!♥

    Pozdrawiam!
    Poklikasz tutaj, proszę! W zamian zareklamuję Twój blog w następnym poście + zaobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywujący post :) Obserwuję, zapraszam do mnie, zostań na dłużej jeśli Ci się spodoba! :D
    poszerzajachoryzonty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę kupić tą książkę i ją przeczytać w końcu :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll