Ulubieńcy kwietnia

28 Comments
Hej!
Dzisiaj bez wstępu :) Przejdźmy od razu do ulubieńców. 
A i postanowiłam, że w tym miesiącu będzie bez ulubieńców kosmetycznych.
Miłego czytania!

Filmy miesiąca

Kwiecień był naprawdę baaardzo wyjątkowy. Ze wszystkich powodów. No i byłam trzy razy w kinie. (i za każdym razem jadłam popcorn karmelowy, najlepszy :D )
I na ulubieńców dam oczywiście wszystkie te filmy, na których byłam w kinie <3 
Każdy z nich jest wspaniały, ma w sobie tą moc i mówi jak ważna jest miłość i przyjaźń. 

1. Druga część Niezgodnej "Zbuntowana".



2. Szybcy i wściekli 7



3. Ze wszystkich sił




Piosenki miesiąca

Wybrałam dwie piosenki:

Thinking out loud - Ed Sheeran



- Go hard or go home - Wiz Khalifa ft. Iggy Azaela


Te dwie piosenki są zupełnie od siebie inne, ale w obu równie się zakochałam. 
Co by tu o nich więcej pisać.,,
Po prostu polecam <3

Książka miesiąca

W kwietniu przeczytałam genialną książkę Johna Green'a "Szukając Alaski". 
Nie będę opowiadać o czym ona jest bo recenzja i tak jest z tyłu okładki. 
Mogę jedynie powiedzieć, że powieść ta jest nieprzewidywalna, wzruszająca i poruszająca. 
Daje tyyyyle do myślenia. Są w niej zawarte niesamowite przemyślenia i cytaty. 
Wy czytaliście jakieś książki Johna Green'a? Którą najbardziej polecacie? A może czytaliście inne genialne książki innego autora? 



Okej, to już wszystko z ulubieńców miesiąca. Co do niespodzianki to już mam 25 obserwatorów, ale brakuje jeszcze 400 wyświetleń. Więc nie wiem czy niespodzianka będzie wkrótce.

A teraz tak podsumowując. Już wiosna, niedługo wakacje. Cieszmy się każdą chwilą, nie rozpatrujmy przeszłości bo to i tak nic nie zmieni. Nie oglądajmy się za tym co było tylko zacznijmy iść czy biec przed siebie. - lekcja kwietnia

Jesteście najlepsi, naprawdę  <3 ~zazustreet~



You may also like

28 komentarzy:

  1. oo, widze, że słuchamy podobnej muzyczki ;D
    zaobserwowałam, miło by mi było gdybyś się odwdzięczyła :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z 2 OOTD z Sheinside ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektórych filmów nie znałam, muszę to nadrobić :) Świetne propozycje :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmy świetne :* ,,Zbuntowaną" najlepiej ogląda się z przyjaciółką ;)

    xpaperheroesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. "Zbuntowaną" muszę w końcu obejrzeć. Dziękuję za przypomnienie :D

    http://nataszabreakfast.blogspot.gr/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tę książkę- godna polecenia!♥

    ♥zapraszam, obsewruję i pozdrawiam♥
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te piosenki są cudne :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham tę piosenkę Ed'a <3

    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się post :) zapraszam do siebie-podlewsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zbuntowana jest świetna! Byłam na tym w kinie i bardzo mi się podobało :)

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam wybrać się do kina na kolejną część Szybkich i Wściekłych ale w okolicy nie ma żadnego kina w którym jest ten film wyświetlany. Cóż poczekam jeszcze trochę a potem najwyżej oglądnę go w internecie.
    Masz fajnych ulubieńców :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne, uwielbiam szybcy i wściekli :)
    obs/obs?:)
    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenki uwielbiam *.* co do książki to czeka w kolejce do przeczytania. Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie obejrzeć Zbuntowaną. <33
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    poklikasz proszę zależy mi :) ?
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytalam książkę <33 świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post. Love your blog!

    http://www.semsorte.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. kocham te piosenki
    www.ola.robi.to

    OdpowiedzUsuń
  17. masz świetny blog!:* każdy post się przyjemnie czyta:)
    obserwuję:) i liczę na to samo ;)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham Szybkich i Wscieklych! Fajny post :)

    http://glancerevely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. świetni ulubieńcy :D
    OBserwuję
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi ulubieńcy :D

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  21. znam tylko jedna piosenke, reszty rzeczy nie, haha

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zbuntowana była świetna! Trochę inaczej niż w książce, ale może i to lepiej :) Koniec tej trylogi mnie przeraził, czytałaś? :)
    Mogłabym poprosić Cię o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele. Poinformuj mnie jesli to zrobisz, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię ulubieńców i w Twoim wykonaniu również przypadli mi do gustu. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll