Myśli przewodnie - cytaty #1

25 Comments
Hejoo!

Ostatnio mam taką fazę na cytaty. Uważam, że są one naprawdę mądre, poprawiają humor, dają dużo do myślenia. Ale też wskazują nam właściwą drogę. 
W dzisiejszym poście właśnie dam wam takiego typu "inspiracje".

 "Płacz tyle ile chcesz, ale kiedy skończysz to upewnij się, że już nigdy nie będziesz płakał/a  z tego samego powodu. "  ~Wiz Khalifa

 "Są dwie drogi, aby przeżyć życie. Jedna to żyć tak, jakby nic nie było cudem. Druga to żyć tak, jakby cudem było wszystko. "
~Albert Einstein

 "Nawet gdybyś dał człowiekowi wszystkie wspaniałości świata, nic mu to nie pomoże, jeśli nie ma przyjaciela, któremu mógłby o tym powiedzieć."
~ Catharina E. Goethe

 "Każdego ranka dostajemy szansę na nowe życie. Pomimo chmur - walcz, bo życie nie kończy się na kłopotach, a słońce świeci ponad nimi."

"Nie zapominając o przeszłości żyjmy teraźniejszością..."

"Obojętnie jaka by nie była twoja przeszłość, zostaw ją w spokoju i zajmij się lepiej przyszłością, bowiem to ona jest dalszą drogą do szczęścia..."

"Ludzie są jak morze, czasem łagodni i przyjaźni, czasem burzliwi i zdradliwi. Przede wszystkim to jednak tylko woda."
~ Albert Einstein

"Teraz, gdy już nauczyliśmy się latać w powietrzu jak ptaki, pływać pod wodą jak ryby, brakuje nam tylko jednego: nauczyć się żyć na ziemi jak ludzie"
~ George Bernard Shaw

"Nigdy nie patrz na nikogo z góry chyba, że pomagasz mu wstać"
~ Jess Jackson







Mam nadzieję, że takie posty wam się podobają, piszcie czy chcecie ich więcej. 
A jakie są wasze ulubione cytaty?

Udanego weekendu, nie zapominajcie o uśmiechu na twarzy :*
Pozdrawiam ~zazustreet~









You may also like

25 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post i świetne cytaty :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, świetny blog c:
    Uwielbiam różnego rodzaju cytaty, chyba nie mam ulubionego. Z tych, które podałaś, najbardziej podoba mi się ten ostatni, o odwadze.. bo wiele osób źle interpretuje znaczenie tego wyrazu.
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać takie cytaty... :)
    Dokładnie tak żyjmy teraźniejszością !:)
    Pozdrawiam!

    paulablog14.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawde fajne cytaty :)
    Nowa nazwa ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiem po co żyję. Żeby denerwować innych xd
    Obserwujemy? :) Daj znać u mnie
    ana-beauty-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham cytaty Jima Morrisona.

    "Kiedy in­ni ocze­kują od nas, że sta­niemy się ta­kimi ja­kimi oni chcą żebyśmy by­li, zmuszają nas do zniszcze­nia te­go kim nap­rawdę jes­teśmy. To do­syć sub­telny rodzaj mor­der­stwa. Większość kochających rodziców i krew­nych po­pełnia je z uśmie­chem na twarzy."

    "Po­wiem Ci... Zmar­no­waliśmy świt, a te­go nie wy­baczy nam żad­ne niebo. "

    "Nie śmierć roz­dziela ludzi, lecz brak miłości. "

    Super pomysł na post, przypomniałaś mi tyle fajnych cytatów! :)
    szeveel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. so nice :) lovely blog! :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post dear, follow me on gfc and i Follow you back, kisses

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne cytaty, 2 najlepszy<3
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię cytaty Einsteina :)
    pozdrawiam
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne inspirujące cytaty *_*

    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z bluzą w dolary ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. "Płacz tyle ile chcesz, ale kiedy skończysz to upewnij się, że już nigdy nie będziesz płakał/a z tego samego powodu. " ~Wiz Khalifa
    "Nigdy nie patrz na nikogo z góry chyba, że pomagasz mu wstać"
    ~ Jess Jackson
    świetne cytaty :) pozdrawiam http://suzeers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super cytaty, szczególni przypadł mi do gustu ten pierwszy. Pozdrawiam http://liveindifferentworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne cytaty :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Inspirujące cytaty! :)

    Na moim blogu SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM organizuję rozdanie z okazji 1000 obserwatorów, w którym do wygrania jest koszulka i lakier do paznokci Essie. Mam nadzieję, że wpadniesz i weźmiesz udział! :)
    Zapraszam i życzę miłego wieczoru :)

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega te cytaty ;)
    Może wspólna obserwacja? Zacznij i napisz u mnie, a ja się odwdzięczę ;)
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Tez mam swoje przewodnie mysli! Podobają mi się Twoje, chętnie skorzystam!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post :)
    Wspólna obserwacja ? Jak tak to daj znać u mnie ;)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post, cudowne te cytaty :)
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli jesteś zainteresowana wspólną obserwacją powiadom mnie o tym, a zrealizujemy to ;)
    Pozdrawiam

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne cytaty, bardzo inspirujące do działania <3

    http://angegar-blog.blogspot.com/ Zapraszam również do mnie. Blog dopiero co powstał. Jest jakby moim fit dziennikiem, na którym zapisuję efekty moich ćwiczeń, jak i rodzaje diety oraz treningów. Nie brakuje na nim również motywacji, mody oraz porad :) Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mój blog! Z góry dziękuję, bo w końcu początki są trudne xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne cytaty :)
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowym DIY i nie tylko: http://kitty-hat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój ulubiony cytat to "Wybaczyć-wybaczę,zapomnieć-nigdy!"
    Pozdrawiam :)
    ♥ zapraszam - life-by-katee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. racja każdy cytat daje wiele do myślenia :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll