Dziękuję + niespodzianka

6 Comments
Hej :*


Już maj i pora na ulubieńców kwietnia. Już niedługo wstawię post o ulubieńcach  miesiąca  <3

Chciałabym Wam podziękować za te 2000 z kawałkiem wyświetleń i za 22 obserwatorów. To dla mnie wiele znaczy, ale poprzeczkę podnoszę coraz wyżej :D
Dlatego postanowiłam, że będzie niespodzianka z okazji 2500 wyświetleń i 25 obserwatorów.
Jaka? Nie powiem :* zobaczycie mam nadzieję, że niedługo.

Teraz troszkę o Week from Zazu. Wiem, że ta seria bardzo się przyjęła, z chęcią ją czytaliście i komentowaliście. Było już 10 postów z tej serii i nie wiem czy chcecie abym ją dalej kontynuowała czy wymyśliła coś nowego, innego.  Co wybieracie?

Okej to chyba tyle, dzisiaj tak krótko i informacyjnie :)


Dziękuję :* Życzę udanego tygodnia, pamiętajcie głowa do góry i niech Wam uśmiech nie schodzi z twarzy. Zawsze będą trudne chwile, ale one miną, obiecuję <3

Pozdrawiam ~zazustreet~




You may also like

6 komentarzy:

  1. Kontynuuj :)
    Obserwuje mogę liczyć na rewanż :) ?
    Klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super piszesz, świetny nagłówek :*

    Obserwuję i liczę na to samo ♥

    http://suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też obserwuję i dzięki za obserwację. Nie mogę się doczekać niespodzianki :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :) Wspólna obserwacja ? Jak tak to zacznij u mnie :)
    http://gabissxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że już masz 25 obserwujących, więc chyba szykuje się niespodzianka lada moment :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll