Zmiana cyfry ...

3 Comments
Hej!
Dzisiaj piszę już nie jako 12 latka,  ale 13 latka.  Tak w środę, 8 kwietnia miałam urodziny. Jeszcze nigdy nie miałam tak wspaniałych urodzin.  Przyjaciółki zrobiły mi wiele niespodzianek. I choć miałam wycieczkę do Warszawy w dniu urodzin to przyjaciele z poza szkoły pamiętali i wszyscy zaśpiewali STO LAT przez telefon.  Dziękuję <3 Naprawdę przyjaciele odgrywają ważną rolę w naszym życiu. Ale o tym kiedy indziej ...

Dzisiaj chciałam się skupić na to że z roku na rok cyfra jedności (chyba dobrze piszę :P ) się zwiększa,  a potem znowu jeszcze raz aż dochodzi do momentu, którego każdy nam życzy!  100 lat :D Ale jak tak się zastanowić to w sumie wiek to liczba,  każdy dorasta wtedy kiedy zrozumie pewne rzeczy. Ja nie czuję różnicy :/ Ale jednak wiem, że napewno jest coś do zmiany we mnie.  I że będę starała się nie popełniać takich błędów,  jakie popełniłam będąc 12 latką.  Bo popełnie nowe może głupsze,  a może nie ... Czas jest taką jedną, wielką niewiadomą.  Ale z takich właśnie niewiadomych składa się świat :)
A jakie macie Wy zdanie na ten temat?




                                                                   Pozdrawiam ~zazustreet~


You may also like

3 komentarze:

  1. to wszystkiego najlepszego kochana ♥ (spoznione, ale szczere) ;)

    zapraszam serdecznie : gertrama.blogspot.com
    Proszę o poklikanie u mnie w najnowszym poście, do wygrania post promujący! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnicy nie widać podczas jednego roku, ale jakby spojrzeć na pięć lat w tył to wiele się zmieniło, każdy rok jest dla mnie czymś nowym i nie traktuję tego jako wyzwanie, ale jako przyjemność. :) Bardzo fajny post ♥

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że spóźnione ale Wszystkiego Najlepszego!:*
    Też myślę że wiek to tylko liczba :pp
    Pozdrawiam!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll