Week from Zazu #10

3 Comments
Hejoo!
Tak już 10 post Week from Zazu. Cieszy mnie, że spodobała się Wam ta seria i z chęcią ją czytacie. Oczywiście myślę nad czymś nowym, macie jakiś pomysł co chcielibyście zobaczyć? Piszcie śmiało w komentarzach. Miłego czytania!

Piosenka tygodnia


Piosenkę wybrałam energiczną, dającą pozytywną energię i uśmiech na twarzy :D



Film tygodnia


Ostatnio oglądałam na Polsacie film "Niemożliwe". Już po praktycznie 15 minutach wiedziałam, że muszę go dać tu na "Film tygodnia". Jest to film oparty na faktach, opowiadający los rodziny po tsunami. Film jest poruszający. Mnie każdy bohater, a szczególnie najstarszy z dzieci chłopak zadziwił, bo był meega dzielny. Meega odważny. Meega go podziwiam i wszystkich bohaterów. 
I jak tak patrzyłam na niego to myślałam:
"Tyle odwagi, tyle chłopak przeszedł a się nie poddaje. A my robimy to za często"... No polecam każdemu ten film. Naprawdę, przy tym filmie niemożliwe staje się możliwe ...



Cytat tygodnia


"Tra­gedia w życiu nie po­lega na nie osiągnięciu swo­jego ce­lu. 
Tra­gedia po­lega na bra­ku celów do osiągniecia. " 
~ Benjamin Mays~

Życzenie tygodnia

W tym tygodniu, życzę każdemu wytrwałości. Wytrwałości w osiąganiu celów, w nauce, w uśmiechu, w ćwiczeniach i do wszystkiego gdzie tej wytrwałości potrzeba. No i jak zawsze dużo uśmiechu :)

                                                                          Pozdrawiam ~zazustreet~






                     



You may also like

3 komentarze:

  1. Uwielbiam GDFR!<3
    Ostatnio widziałam że leciał gdzieś ten film, ale nie zdążyłam go oglądnąć więc w najbliższy weekend muszę go oglądnąć!:D
    Pozdrawiam!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll