Prawda czy Fałsz

1 Comments
Hejo Hejo :*

Wiem, że z chęcią czytacie posty typu moje przemyślenia, dlatego dzisiaj również taki post :D


Prawda vs Fałsz ... tajemniczy tytuł prawda?
No nie wiem, może nie tak bardzo, ale dzisiaj się chciałam skupić na kłamstwie.
Każdy postrzega kłamstwo w innym sposób, inaczej na nie reaguje i ma do niego inne podejście.

Ja osobiście nie kłamie, bo jest mi potem z tym źle, dlatego tego unikam, ale ... Mam tak, że często nie mówię wszystkiego, bo nie chcę martwić osoby mi bliskie. Jest to ciężkie, bo wiadomo że nie jest  łatwe powiedzenie całej prawdy. 
Ale zrozumiałam (całkiem niedawno) że jak już uwolnimy tych kilka słów, to one potrafią zmienić nasze całe wnętrze. Patrzymy inaczej, jest nam lżej i żałujemy, że dopiero teraz o tym powiedzieliśmy. Także prawda wygrywa <3 Jak podzielimy się nią z innymi to ona sprawi, że cały ciężar podzieli się na pół. Czy nie jest tak lepiej?

Wiadomo też, że kłamstwo rani ... Tracimy zaufanie do tej osoby, zmieniamy o niej zdanie... 
I czy kłamiąc jest nam to potrzebne? Potrzebne jest tracenie osób, na których nam zależy? 
Nie warto...
Zawsze wyjścia są dwa :) A więc prawda czy fałsz? 

Dzisiaj może trochę krótko, ale napisałam to co najważniejsze :D
                                            Pozdrawiam ~zazustreet~
I oczywiście wesołych Świąt życzę :D :* 







You may also like

1 komentarz:

  1. To samo sądzę to co ty. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll