Motivation #2

20 Comments
Witam :*

Wiem, że pisałam już post o motywacji, ale czułam że muszę napisać kolejną część.  Aby przeczytać pierwszą KLIKNIJ TU Jest przecież tyle powodów, cytatów, obrazków, filmów, ludzi i innych istot które dają nam motywację. Poza tym motywacji nam często braknie i nigdy jej za wiele. Miłego czytania :D

Powinniśmy określić sobie cel. Tak, cel jest bardzo ważny. Nim będziemy się kierować cały czas.
"Możesz być kimkolwiek zechcesz, jeśli tylko o tym zdecydujesz"
Po prostu usiądź i zaplanuj sobie wszystko od podstaw.



Jest taka zasada ... Przedstawię Wam ją w pewnym quzie ... Gotowi?
1. Zadaj sobie pytanie "Czy chcę zrobić ... ? (podaj jakąś rzecz, czynność itp. )"

2. Wybierz odpowiedź - możliwe trzy
a) może
b) tak
c) zdecydowanie, oczywiście że TAK

3. Jeżeli wybrałeś:
"a)"  czyli może, to znaczy że zdecydowanie tego nie rób
"b)" czyli tak, próbuj jeszcze bardziej to osiągnąć
"c)" czyli zdecydowanie TAK, to zrób wszystko, aby to osiągnąć . Użyj wszystkich swoich sił, aby dojść do mety i przeskoczyć poprzeczkę! Bo pamiętaj! JAK NIE TY, TO KTO?


Postawiliśmy już sobie cel/cele i co dalej?
Teraz je realizuj! Zacznij już teraz, nie odkładaj na jutro czy na za 10 minut! To jest najgorsze co możesz zrobić: odkładać na później ...
Pamiętaj również o marzeniach. One tworzą naprawdę bardzo ważne puzzle w naszym życiu...
To właśnie one są fundamentami naszych postanowień.



A więc mamy już cele, marzenia ale jak my mamy to osiągnąć? 
Bo przecież chcemy mieć wyniki, rezultaty. 
Uwierz, musisz wierzyć, wiara. You must believe!
I choć wiele osób mówi Ci, że Jesteś w błędzie, że to nie zadziała, to jeśli to co robisz jest Twoją pasją to nie rezygnuj z tego! Do wszystkiego potrzebna jest wiara! Believe, believe i jeszcze raz believe.
"Cele, marzenia, wiara - wszystko co potrzebujesz by osiągnąć sukces".





Rób to co kochasz nie zważając na innych ludzi. Boisz się co powiedzą ludzie? Co pomyślą? Dlaczego? Bo Cie wyśmieją i opuszczą? Zaczną na Ciebie nagadywać do innych? Oni robią to ze względu, abyś stracił wiarę. Ale jeżeli masz wiarę, Jesteś zdecydowany i wiesz czego chcesz i oczekujesz od życia to nie przejmuj się! Jeżeli są wokół Ciebie tacy ludzie i to przez nich czujesz się źle, to nie przebywaj z nimi. Postaw na swoim i rób tak abyś to Ty był szczęśliwy, a nie podporządkowywał się innym ludziom! 
To jest Twoje życie, Twoja droga, Twoje decyzje i każdy dzień ma być Twoim dniem, 
wielkim dniem!
  
Pamiętaj! Jesteś najlepszy! Wierzę, że uda Ci się odnieść sukces! Jestem z Tobą! Dasz radę, bo nikt inny nie sprosta Twoim zadaniom. Jeżeli masz problemy, tracisz ostatnie siły, to pomyśl. To są Twoje problemy i Ty je dostałeś, to musi coś znaczyć. To znaczy, że nikt inny temu nie podoła i pokaż światu, że Jesteś wyjątkowy!

Dziękuję wszystkim, że Jesteście. Wierzę w Was! 
                                         
                                                                    Pozdrawiam ~zazustreet~

PS Jeszcze zachęcam Was do obejrzenia filmików, które wstawię Wam na dole. Trochę ich tam jest i nie należą do najkrótszych, ale dają dużo do myślenia :D
One są dla mnie czymś co daje mi motywację, odwagę, cele, marzenia, uśmiech i takiego kopa, że to jest moje życie i nikt za mnie niczego nie zrobi. 
"Jesteśmy rezultatami naszych myśli i działań"
















You may also like

20 komentarzy:

  1. To było takie budujące, że doszłam do wniosku, że jestem leniem a stać mnie na tyle, że zaczynam :D

    xpaperheroesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie kochana. Dxiekuje:* pamiętaj dawać mi linki bo ja nie wiem kiedy cis wstawiasz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie kochana. Dxiekuje:* pamiętaj dawać mi linki bo ja nie wiem kiedy cis wstawiasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Posty motywujące zawsze spoko *.* właśnie doszłam do wniosku że jestem straaasznym leniem.
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. postów o motywacji nigdy za wiele :D
    Pomóżmy sobie nawzajem i wspólnie zaobserwujmy nasze blogi, odezwij się:)

    LUCY DOES IT BETTER

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Tu "xsomethingpositivex". Z racji tego, że mnie obserwujesz, przyszłam tylko poinformować o mojej zmianie nazwy na blogu. Link: http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super motywacja! :)
    Może obserwacja za obserwację?:)
    daj znać u mnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny motywujący post :) Ja jestem troszkę leniwa ale się staram... :P

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny motywujący post, bardzo lubię takie czytać :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No bardzo mnie zmotywowałaś.. I to prawda najgorsze jest odkładanie na później.
    Świetna notka!
    Pozdrawiam!
    Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam problemy z motywacją czasem :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega inspirujące!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę, tyle motywacji w jednym poście! No ja właśnie mam jeden problem, ponieważ chciałabym założyć kanał na yt, ale boję się co powiedzą ludzie. Tylko, że ostatnio zrozumiałam jedną rzecz- jeśli czegoś się bardzo chcę, to powinno się to zrobić, bo inaczej do końca życia będzie się żałować. Dlatego pewnie niedługo zabiorę się za nagranie swojego pierwszego filmiku i będę szczęśliwa jak nigdy!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nagrywaj jeśli tylko tego pragniesz! Nie przejmuj się tym co ludzie powiedzą, oni będą zawsze mówić. A Ty nie ograniczaj się tylko z powodu strachu. Poza tym ze strachem trzeba walczyć i udawadniać sobie że damy radę. Jak tylko założysz kanał to natychmiast daj mi znać :* Trzymam kciuki :D

      Usuń
  15. Niesamowicie motywujący post. Ja sama ostatnio bardzo,bardzo mocno do czegoś dążyłam i się nie udało :( ale nie tracę wiarę i wiem, że następnym razem się uda :)
    Może wspólna obserwacja ?
    http://paulinanowakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny motywujący post :) !!
    niepowaznanastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll