Week from Zazu #8

0 Comments
Hejka!
Przed chwilą, gdy wchodziłam na bloggera, to patrzyłam i nie wierzyłam ... 1550 wyświetleń! No niesamowite! Dziękuję Wam! Zakładając bloga, nie sądziłam że będą chętni do czytania moich postów, a nawet komentowania. Ale udało się! Spełniło się jedno z moich marzeń, to cudowne.
Dziękuję jeszcze raz wszystkim! <3

Dzisiaj PO-NIE-DZIA-ŁEK! I tak o to, przećwiczyłam sylaby na język polski :P
Okej, zaczynajmy Week from Zazu #8
Miłego czytania!


Piosenka tygodnia 

Wybrałam Elastic Heart Sia. No, nie ma co więcej pisać, po prostu posłuchajcie.





Film tygodnia

If I stay, jest to film, który oglądałam jakiś czas temu. Warto go obejrzeć, jest poruszający i wartościowy, smutny, ale wesoły. Ja go uwielbiam <3




Cytat tygodnia

"Pokaż mi jak traktujesz innych, a powiem Ci, kim będziesz" -  Elisabeth Bonneau


Życzenie tygodnia

W tym tygodniu, życzę wszystkiego najlepszego wszystkim tym, którzy lubią wiosnę :D
Nie wiem jakim cudem, ale minęła już połowa marca, niedługo 21 i będzie kalendarzowa wiosna. Oby tylko też pogoda dopisała. Także, już Wam życzę wcześniej, aby ta wiosna 2015 była udana, ciepła i przekazywała nam pozytywną energię, myśli i inspiracje.




                                                                                                            Pozdrawiam ~zazustreet~
                                   






You may also like

Brak komentarzy:

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll