Week from Zazu #7

7 Comments
Witam wszystkich!
Przepraszam, że piszę z opóźnieniem, ale nie zdążyłam napisać wcześniej. Jest wtorek, więc też początek tygodnia. Jeszcze nic straconego!  Miłego czytania!



Piosenka tygodnia




Wybrałam Like a Drum Guy Sebastian. Jest taka wesoła i energiczna melodia, a na takiej mi zależy w tym tygodniu :D


Film tygodnia

Jest to film Wild Child, po polsku o ile się nie mylę znaczy Zbuntowana księżniczka.
Warto go obejrzeć, bo pokazuje żeby nie być takim przemądrzałym, i żeby jednak trochę "spuścić głowę w dół", a nie patrzeć tylko do góry. Bo nie zauważymy prawdziwych przyjaciół.



Cytat tygodnia

 "Czasem warto przeczekać ten zły okres, żeby powrócić z nową energią i ze zdwojoną siłą" .

Życzenie tygodnia

Życzę wszystkim w tym tygodniu dużo energii. Aby iść do przodu z uśmiechem, śmiało, pewnie! Nie bądźmy zaspani! Połóżmy się tą godzinkę wcześniej spać, aby potem na drugi dzień nie chodzić takim "przymulonym". Naprawdę wtedy, gdy mamy taką "świeżość" to o wiele łatwiej się myśli, pracuje i o wiele przyjemniej mijają dni! :D




                                                                           Pozdrawiam ~zazustreet~


You may also like

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny cytat :)


    Zapraszam na wiosenny konkurs:♥KLIK♥ - do wygrania ciekawe nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna piosenka
    Mogłabyś poklikać w linki choies na moim blogu ? :)
    To dla mnie ważne :)
    http://karrrblog.blogspot.com/2015/03/spring-with-choies.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny film wybrałaś! oglądałam go z 5 razy :) <3

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci, że mnie zxainteresowałaś tym filmem. Chyba go obejrzę :)

    hungerforhappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll