Twoje szczęście jest najważniejsze :)

10 Comments
Hejo!


Tak szczęście ... to bardzo ważne w życiu każdego człowieka. 

Można nawet powiedzieć, że bez szczęścia nie będziemy mieli nic. 
Często jest tak, że szczęście przechodzi koło nas, a my go nie możemy albo dogonić albo nawet zauważyć. No właśnie! 
"W poszukiwaniu szczęścia przemierzamy cały świat, przemierzamy wszechświat .." 
A wystarczy się rozejrzeć. Szczęściem mogą być osoby, którym na nas zależy, które nas kochają, a my zwyczajnie tego nie zauważamy. Zdejmijmy "brudne okulary" i się rozejrzyjmy. 
Pomyślmy też o sobie, o własnym szczęściu. Bo robimy tak, że skupiamy się na innych osobach, pomagamy im, a sami nie jesteśmy szczęśliwi. Te osoby odejdą w pełni szczęśliwe, podziękują, a potem może nawet zapomną ,.. A Ty? Zostaniesz sam z własnym nieszczęściem. 
Nie chcę przez to powiedzieć, że ludzie są źli i nie pomagają nam itd. Tak, pomaganie jest dobre, a wręcz wspaniałe. 


Ale trzeba też się zastanowić, co/kto sprawia, że Jesteś szczęśliwy i do tego dąż. 

Postaw sobie cel! Kto i co jest Twoją tarczą, ochroną?


Dziękuję, za wszystkie komentarze i pozdrawiam serdecznie :* 

Wiem, że trochę krótko :/
                                                                                                              ~zazustreet~



          


You may also like

10 komentarzy:

  1. dokładnie, najważniejsze, to być szczęśliwą osobą :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą całkowicie :) Taką "ochroną" jest moja mama :)

    Pozdrawiam Yuki ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć bardzo fajny post, Zawsze trzeba pamiętać o uśmiechu na twarzy. Masz świetny wygląd bloga.
    Zapraszam do mnie
    modnalenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się pomysł na posta, najchętniej bym go od ciebie pozycyzla ale nie jestem taka :)
    zapraszam na konkurs w którym możesz wygrać narysowany przeze mnie swój portret lub wybrany rysunek :) + bardzo proste warunki
    pozdrawiam cieplutko :*
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/03/wygraj-rysunek-lub-swoj-portret-love-me.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post.
    Dzięki niemu można śmiało się zastanowić i pomyśleć trochę nad swoim życiem :)
    Ja już mam swój cel a moją tarczą - ochroną jest moja rodzina na którą zawszę mogę liczyć :)

    Pozdrawiam

    http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęście jest najważniejsze ;) Warto postawić sobie cel.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post.. ;')
    Mogłabyś poklikać w linki u mnie za blogu? Byłabym wdzięczne ;)
    kingaphotoography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęście jest chyba najważniejszą częścią życia. :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. masz rację, należy dążyć do szczęścia :)
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll