Everything And Nothing :D

1 Comments
Hejo!
Tak, tak wiosna już jest! Pewnie każdy jeszcze przypomina sobie, że niedawno był Nowy Rok i wszyscy sobie składali życzenia, a tu już wiosna. Cieszę się, nawet bardzo. Jest piękna pogoda i tylko wyjść na spacer ... Kiedy tylko ja jestem chora :/ Ale ciiii, bądźmy pozytywni, prawda?

Zaczęła się kalendarzowa wiosna, czas kiedy musimy być szczęśliwi i nie tracić nawet minuty na bycie załamanym. Ciężko tak, co nie?
Bo trudno, być tak nagle uśmiechniętym choć bardzo tego chcemy. 
Sama nie mam na to określonej rady, bo gdy sama mam takie chwile to nie umiem się pocieszyć. Ale uważam, że trzeba po prostu wytrzymać, przeczekać, porozmawiać z kimś, wyjść na spacer, albo najzwyczajniej pójść spać. Ja na przykład wczoraj od razu po przyjściu ze szkoły czyli około godziny 15;15 położyłam się do łóżka i nie wstawałam z niego aż do dzisiaj godziny 8;00 rano. Zupełny odpoczynek i był mi taki potrzebny. 

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam tak bardzo :/ 
No i pozdrawiam serdecznie i życzę wiele uśmiechu i mało smutków. :*

                                                ~zazustreet~





You may also like

1 komentarz:

  1. czekam na lato :D
    właśnie chodzę na spacery <3
    zapraszam do mnie! - http://beansjolanta-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll