Week from Zazu #3

8 Comments
Siemka!
No i znowu poniedziałek! Ale bądźmy twardzi i nie dajmy się, aby poniedziałek nas zniszczył.
Nie tym razem! Nie przedłużając przechodzę do piosenki tygodnia.

Piosenka tygodnia

Na piosenkę tygodnia wybrałam Love Life John Mamann.





Jest to po prostu piękna piosenka, wesoła i świetnie wykonana. Polecam <3

Film tygodnia

Na film tygodnia postanowiłam, że dam Wysoka Fala. Jest to film biograficzny, oparty na faktach. Przedstawiono w nim historię w prost piękną, poruszającą i smutną. Ja płakałam, naprawdę. Film jest po prostu cudowny.




Cytaty tygodnia

Dzisiaj wyjątkowo wybrałam kilka cytatów, bo miłość to zbyt rozległy temat.

"Jedna kropla miłości jest więcej warta niż ocean dobrych chęci i rozumu" - Blaise Pascal
"Starość nie chroni nas przed miłością, ale miłość chroni nas przed starością" - Coco Chanel
"Śpieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą" - ks. Jan Twardowski


.Blogi tygodnia

Jeju! Ale miałam emocje przy losowaniu :D
Blogami tygodnia zostają:
Mikka blog
DearDiary
Yudemere

Serdecznie polecam i zapraszam do ich odwiedzania.

A tymczasem, możecie pisać nowe zgłoszenia do następnego Week from Street.
(więcej informacji o zgłoszeniach znajdziecie pod poprzednim postem.)

Życzenie tygodnia

Jak pewnie zauważyliście po piosence czy cytacie, jest to tydzień miłości. Tak miłości, między innymi dlatego że w sobotę walentynki, ale też i dlatego że każdy człowiek potrzebuje miłości. Bądźmy w tym tygodniu życzliwi dla innych! W ten sposób ucieszą się osoby wokół Ciebie, ale i Twoje serce.

Ubiegły tydzień był tygodniem uśmiechu. Mi się udało być bardziej uśmiechniętą, choć było ciężko.
A Wam się udało utrzymać uśmiech na twarzy?
Pamiętajcie, przed nami nowe wyzwanie - życzliwość i miłość. Kierujmy się tymi słowami w tym tygodniu. 
                      


                                                       
                                                                                   Pozdrawiam ~zazustreet~






You may also like

8 komentarzy:

  1. Genialny pomysł z tymi "tygodniami czegoś" naprawdę, świetny sposób motywacji :) Bardzo podobają mi się te cytaty, są piękne!

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z pojęciem miłości. Jest bardzo ważna w naszym życiu. I potrzebuje jej każdy :)

    http://xpaperheroesx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobały mi się te trzy cytaty ! Super zapisze je w zszycie z moimi cytatami ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle motywujący post, który daje energię na resztę tygodnia. Ależ się cieszę, że to właśnie mój blog został wylosowany i umieszczony pod dumną nazwą "Blogi tygodnia" :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. cytaty bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne cytaty, takie prawdziwe :)

    Dziękuję za Twój miły komentarz pod moim postem i zapraszam na nowy wpis, jeśli tylko masz chwilkę:Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. również dziękuję za miłe słowa pozostawione pod moimi postami :) :*

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll