TMI TAG

4 Comments
Hej!
Zostałam nominowana do TAG'u TMI przez xpaperheroesx
Zapraszam do czytania!


#1 
Co masz na sobie ?

Koszulę jeansową i spódniczkę.

  #2 Czy kiedykolwiek byłaś zakochana ?

Raczej nie.

#3
 Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie ?

Nie miałam.

#4
Ile masz wzrostu ?

168 cm.

#5
 Ile ważysz ?

Hmm ... Uważam, że waga to ogólna masa ciała i lepiej jest się mierzyć.

#6
  Jakieś tatuaże ?

Nie

#7
 Jakiś piercing ?

Tak, dziurki w uszach po jednej.

#8
 OTP ? (one true pairing) para (tv) którą lubisz?

Nie mam takiej ulubionej. Jedynie filmowa to Edward i Bella :D

#9
  Ulubiony program (serial)?

Myślę, że przyjaciółki.

#10
  Ulubione zespoły ?

Nie słucham zbytnio zespołów, ale jeżeli mam coś wybrać to myślę, że Imagine Dragons i One Republic.

#11
    Coś, czego Ci brakuje?

Myślę, że niczego mi nie brakuje.

#12
    Ulubiona piosenka ?

Dużo mam. Dam kilka przykładów:








#13
  Ile masz lat?

Urodziłam się 8 kwietnia, i mam 13 lat.

#14
   Znak zodiaku ?

Baranek :D

#15
   Czego szukasz u partnera ?

To, aby był sobą. Nikt nie jest idealny.

#16
   Ulubiony Cytat ?

"Ci, których kochamy nie umierają, bo miłość jest nieśmiertelna"


# 17
  Ulubiony aktor ?

Myślę że Rober Pattinson, za jego rolę w filmie Zmierzch

#18
  Ulubiony kolor ?

Cała paleta kolorów <3

#19
    Głośna muzyka czy cicha ?

Głośna.

#20
      Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?

Tam, gdzie nogi poniosą :D Zależy.

 #21
      Jak długo zajmuje Ci prysznic ?

Średnio około 15 minut.

#22
       Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?

20 minut.

#23
       Biłaś się kiedyś z kimś ?

Nie przypominam sobie.

#24
      TURN ON. Co Cie kreci, co Ci się podoba u chłopców?

Wysportowana sylwetka, osobowość.

#25
      TURN OFF . Co Ci się nie podoba u chłopców?

Wtedy, gdy nie szanują dziewczyn. (nie każdy tak postępuje)

#26
      Powód dla którego dołączyłaś do blogosfery ?
 
Czytałam blogi innych i mi się to spodobało. Postanowiłam, że spróbuję.

#27
        Czego się boisz?

Tak wiem, ciemności.

#28
        Kiedy ostatnio płakałaś ?
 
W niedzielę wieczorem.

#29
       Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz?

 :D


#30
      Co oznacza Twoj blogowy username?
     
Napisałam o tym w zakładce "O blogu"

#31
       Ostatnia przeczytana książka?

 "Sposób na Alcybiadesa" - lektura

#32
       Książka, którą aktualnie czytasz?
     
Zieleń Szmaragdu.

#33
     Co ostatnio ogladałaś (serial TV)?
 
Nie pamiętam.

#34
     Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś ?
     
Moja mama.

#35
     
Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms ?

To był mój tata <3       

#36
      Ulubiona potrawa?
       
Wiele takich ... Większość lubię.
Pizza, kurczak, rosół - te najbardziej

#37
     Miejsce, które chcesz odwiedzić?

Tajlandia, Wielka Brytania, USA


#38
     Ostatnie miejsce w którym byłaś ?
       
Galeria handlowa.

#39
     Czy ktoś Ci się teraz podoba?
         
Nie.

#40
     Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś ?

...

 #41
        Ostatnio kiedy ktoś Cie obraził ?
     
Nie pamiętam, także nie było to ostatnio.

#42
        Ulubiony smak słodki ?

Czekolada.

#43
       Na Jakich instrumentach grasz ?
 
Flet, ale to tak bardzo słabo.

#44
      Ulubiona część biżuterii ?
     
Wszystkie lubię.

#45
      Ostatni uprawiany sport ?

Chodzenie, odkurzanie? :D I taniec.

#46
      Jaka piosenkę ostatni śpiewałaś?
 
Habits - Tove Lo

#47
      Ulubiony tekst na podryw ?
       

Nie mam.

#48
      Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
       
Nie :D

#49
        Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Z bratem :D

#50
        Kto powinien odpowiedzieć na te pytania ?


A więc nominuję:

natalyy-blog.blogspot.com
Amelia
Dont be normal
Ganget
kisieelQowo

Przypominam o pisaniu zgłoszeń na "Blogi tygodnia", aby uzyskać więcej informacji na temat co należy zrobić, aby wziąć udział w losowaniu  KILKNIJ TU Tak piszcie zgłoszenia, bo się jeszcze nikt nie zgłosił w tym tygodniu. Pamiętajcie, że zgłoszenia, które napisałyście w tamtym tygodniu, teraz nie są już ważne.
Mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
                                     
                                                                    Pozdrawiam ~zazustreet~




You may also like

4 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację, na pewno niedługo też zrobię ten tag :*
    Uwielbiam Hozier'a!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag ♥
    zapraszam http://tojaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll