Tag 10 pytań o mojej szkole

1 Comments
Hej! 
No niestety kończą się ferie. Zazdroszczę tym, którym się zaczynają. Ale muszę przyznać, to był naprawdę udany wypoczynek. 
Zaczyna się drugie półrocze, czyli nowe oceny, lepsze nastawienie i w moim przypadku egzamin itd.
A więc postanowiłam, że opowiem Wam trochę o mojej szkole, a najlepiej jest to ująć w Tagu.
Zapraszam do komentowania, pisania maili, obserwowania i czytania!

Tag 10 pytań o mojej szkole


1. Twój ulubiony przedmiot?
Myślę, że W-F, angielski, polski. Te chyba najbardziej :)

2. Z jakimi przedmiotami masz problem?
Zdecydowanie z matematyką.

3. Jak siedzisz w ławkach na lekcjach?
Przeważnie 2,3,4 rząd

4. Ile masz zazwyczaj lekcji?
Zazwyczaj to 6 lekcji, albo dłużej.

5. Ile trwa godzina lekcyjna w twojej szkole?
Trwa 45 minut.

6. Jak długo trwają przerwy?
Od 5 minut do 20 minut

7. Co robisz na przerwach?
Rozmawiam z koleżankami/przyjaciółkami, śmiejemy się.

8. Czy jest u was stołówka?
Tak jest.

9. Czy macie mundurki?
Nie, nie mamy mundurków.

10. Czy lubisz swoją szkołę?
Lubić to lubię, ale nie nadzwyczajnie ;)

Chcecie więcej Tagów? Piszcie w komentarzach.

Życzę wszystkim udanych ferii, a tym którym się skończyły, lub jeszcze ferii nie mają to miłego pobytu w szkole :D
                                
                                 Pozdrawiam  ~zazustreet~


         



You may also like

1 komentarz:

  1. ja zawsze siedze w ostatnich ławkach lub przedostatnich :D za blisko nauczyciela nigdyy xD ja nie lubię fizyki, chemii i historii zdecydowanie najbardziej historii! ;/
    Pozdrawiam :*
    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll