Odwaga i strach.

9 Comments

Hejka!

Środa -środek tygodnia. Jak Wam idzie z tym, aby być odważnym?
Dobrze? Źle? Nie przejmuj się, są w życiu chwile, w których nam brakuje odwagi. Czasem trudno jest stać się nagle osobą zmotywowaną i odważną. 
Codziennie zmagasz się z nowymi wyzwaniami.
Nowy dzień, nowy tydzień, miesiąc i każda godzina to kolejne wyzwania. A potem dobrze jest na koniec dnia sobie usiąść i pomyśleć. Pomyśleć o tym co udało Ci się dziś osiągnąć. Nie bądź dla siebie surowy! Dostrzegaj rzeczy te najmniejsze, bo one są najcenniejsze i najczęstsze. I to właśnie z nich powstają duże sukcesy.
Jak już mówiłam odwaga to bardzo rozległy temat. Zastanawiamy się co to tak właściwie jest
  • Od­wa­ga to pa­nowa­nie nad strachem, a nie brak strachu. ~Mark Twain~
  • Od­ważny, to nie ten kto się nie boi, ale ten który wie, że is­tnieją rzeczy ważniej­sze niż strach.
  •  Od­wa­ga jest to wie­dza o tym, cze­go się bać, a czego nie. ­ ~Platon~
Myślę, że bardzo ciekawym pytaniem na temat odwagi jest:
Co byś zrobił gdybyś się nie bał? 
Warto jest się nad tym zastanowić.
Skoro mowa o odwadze to też i mowa o strachu. Choć wydaje nam się, że niczego się nie boimy, to każdy ma w sobie ukryty strach. Kwestia tego, aby ten strach znaleźć i go przezwyciężyć, a przynajmniej próbować. 
Moim jedynym takim strachem jest ciemność. Nie wiem czemu, ale się jej boję. Gdy znajduję się w ciemności i jestem sama to wtedy przypominają mi się wszystkie moje straszne sny. Zaczynam "widzieć" jakieś straszne postacie. Zaczynam panikować i biec jak najszybciej.
Ale od niedawna postanowiłam, że już tak nie będę! Teraz staram się nie biec, ale iść powoli. W myśli nucę sobie ulubioną piosenkę i uświadamiam sobie, że jestem bezpieczna. Staję się odważniejsza i pełna myśli typu: MOGĘ WSZYSTKO! 

Ty też możesz wszytko! Zaprzyjaźnij się ze swoim strachem! Spędź z nim trochę czasu. Oswój się z nim. Uśmiechnij się do niego i powiedz: Nie boję się!



Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :D Piszcie co sądzicie o takich luźnych postach, moich przemyśleniach. Pozdrawiam Was bardzo gorąco i życzę uśmiechu i odwagi :D
                                                                              ~zazustreet~






                                                                                                










You may also like

9 komentarzy:

  1. Wiele razy miałam tak,że chciałam komuś coś powiedzieć,coś zrobić ale...bałam się tego,że ktoś mnie wyśmieje albo mi po prostu nie wyjdzie. Myślę,że strach jest w każdym z nas,w jednym mniejszy a w innym większy.
    Bardzo lubie takie posty tematyczne. Pisz takich więcej,kochana *.*
    Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie byłam osobą odważną, mimo, że próbuję z tym walczyć jakoś mi to nie wychodzi...
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię take przemyśleniowe posty:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry i motywujący post :))
    Trzeba czasami pokonywać swój strach, nawet jeśli to trudne ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba pokonywać swój lęk i próbować, wiele osób żyje jakby byli nieśmiertelni.
    Motywująco! :)
    alenajpierwkawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, warto pokonywać strach, choć dobrze wiem jakie to jest trudne ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mądre słowa. Nie powinniśmy się przede wszystkim bać spełniania własnych marzeń. Powinniśmy stanąć oko w oko z naszymi lękami i starać się je pokonywać.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybrałaś bardzo ładne cytaty, dają do myślenia :)

    Dziękuję za Twój miły komentarz na moim blogu i zapraszam na nowy wpis: ___BLOG___

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll