Luźny post :D

6 Comments
Witam Was moi drodzy :D 
Jest 15 luty - dzień po Walentynkach. To były moje najlepsze walentynki! 
Wstałam rano i dostałam prezenty od rodziców. (piszcie czy chcecie posta o tym co dostałam)
Potem poszłam z moją przyjaciółką Julgą do galerii i tam spotkałyśmy się z Dawidem (którego wczoraj poznałam). Pozdrawiam Was :D Na wieczór wybrałam się z rodzicami na sushi, a potem obejrzeliśmy film Mój Biegun. Oglądał ktoś z Was?
Mam nadzieję, że walentynki minęły Wam tak samo dobrze jak mi.

Przypominam Wam o "Blogi tygodnia". Nie dostałam żadnych zgłoszeń w tym tygodniu i nie wiem jak wyjdzie z tą kategorią. Dlatego liczę, że ktoś się zgłosi.
Jeśli chcecie wziąć udział w "Blogi tygodnia" musicie zaobserwować mojego bloga i powiadomić mnie o tym w komentarzu. Może to wyglądać tak:

Obserwuję jako:
Biorę udział w "Blogi tygodnia".
(nazwa bloga/link)

Życzę wspaniałej niedzieli i pozdrawiam :*
                                          ~zazustreet.blogspot.com~

                               


You may also like

6 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie poczytamy i zobaczymy zdjęcia twoich prezentów.Wcześniej nie zauważyłyśmy, że prowadzisz taką akcję jak "blogi tygodnia". Już ciebie zaobserwowałyśmy i chciałybyśmy wziąć w tym udział ;)
    http://gangetpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję jako: Zuza
    biorę udział w Blogi Tygodnia

    Zapraszam do mnie - promowanie blogów :) II edycja w trakcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +link: correct-incorrect.blogspot.com

      Usuń
  3. Nie oglądałam tego filmu, fajny post:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam ten film kilka miesięcy temu w kinie :)

    Zapraszam do mnie. :) Liczy się każdy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Film pt" Mój biegun" oglądałam na wakacjach. Miałam wybrać się na niego z siostrą do kina ale tak jakoś wyszło że oglądnęłyśmy go na internecie. Moim zdaniem jest to bardzo fajny film, inny niż wszystkie bo oparty na autentycznej historii bardzo dzielnego człowieka.

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll