Week from Zazu #1

0 Comments
Hejka! Jak minął Wam weekend? Mi zwyczajnie, teraz ferie to luz :D
Dzisiaj startujemy z serią Week from Zazu. W takich postach będę pisać o piosence, filmie, cytacie, życzeniu tygodnia. 
Mam nadzieję, że Wam się spodoba, no i zachęcam do komentowania i obserwowania.
Miłego czytania! :)

Piosenka tygodnia

Na piosenkę tygodnia wybrałam Nightcore- Demons

https://www.youtube.com/watch?v=bOpLs6qfYoI

Piosenka mnie oczarowała. Słuchałam ją przez 4 dni non stop i nadal mi się nie znudziła.
(Nawet teraz jej słucham, gdy piszę posta)

Spodobało mi się w niej również to, że tekst tego utworu nie jest bezsensowny. Opowiada o tym, że człowiek zbudowany jest z chciwości. Chce ukryć prawdę, chce uchronić bliską osobę. Ale z bestią w środku to niemożliwe.

Jest to przerobiona wersja piosenki zespołu Imagine Dragons.

Film tygodnia 
Uważam, że warto polecić film Transformers Wiek zagłady. 
Premiera była gdzieś tak z pół roku temu. Film jest fantastyczny, trochę science fiction. Opowiada o mechaniku i jego córce, którzy dokonali odkrycia, które sprowadziło niebezpieczeństwo ale i ochronę. Warto obejrzeć Transormers nie tylko tą część, ponieważ wszystkie zawierają w sobie no w prost niesamowite efekty, ale i mają przesłanie, które odkryjecie po obejrzeniu :D






Cytat tygodnia


"Ci, których kochamy nie umierają, bo miłość jest nieśmiertelna" -                                            
                                           Emily Dickinson

Życzenie tygodnia
Ten tydzień będzie tygodniem tańca, dlatego życzę Wam, tym którzy umieją i nie umieją tańczyć abyście tańczyli w tym tygodniu. Dlaczego? Bo taniec pomaga się odstresować i sprawić by kłopoty uciekły i na chwilę odizolować się od otaczającego nas obowiązku szkolnego. No i pozdrawiam wszystkich tych, którzy tak jak ja tańczą w empiku do puszczanej tam muzyki :D

                             ~zazustreet~ <3 <3 <3


PS Dziękuję, za wszystkie pozostawione komentarze pod tym i poprzednimi postami. 








You may also like

Brak komentarzy:

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll