Ulubieńcy miesiąca - stycznia

1 Comments
Hejo!
Jest 31 stycznia, a więc zdecydowany koniec miesiąca. Postanowiłam, że napiszę dzisiaj o ulubieńcach stycznia. Zachęcam do komentowania, obserwowania i czytania. A przy okazji dziękuję wszystkim za pozostawione komentarze, które dają mega motywację oraz za 430 wyświetleń <3

 KOSMETYKI


Raczej ulubieńcami nie będą przedmioty służące do malowania, gdyż nie mam w tym "doświadczenia" bo się nie maluję. 

1. Z pewnością mogę Wam polecić żel z peelingiem do twarzy myjący i normalizujący dzień/noc firmy ziaja. On oczyszcza skórę i ją łagodzi. Ja mam żel o zapachu liści manuka i mogę go polecić, dzięki niemu czuję że moja twarz jest w pełni oczyszczona i świeża.




2. Na ulubieńca miesiąca chciałam też dać odżywkę do włosów firmy Schwarzkopf GLISS KUR. Ona regeneruje i ułatwia rozczesywanie włosów. Jest wiele odmian tych odżywek np: na zniszczone włosy, na pomalowane włosy, na rozdwojone końcówki, na suche włosy itd. Ja mam teraz na nadwyrężone włosy. Wzięłam ją bo takiej jeszcze nie miałam i ma ładny zapach. Serdecznie polecam! :D





Napój i jedzenie

Choć mam uczulenie na czekoladę, a dokładnie to na kakao to i tak nie mogę wytrzymać, aby jej nie jeść, a znajomi się ze mnie śmieją :D. Nie poradzę, że wszytko co czekoladowe to moje ulubione, czy lody czy napój czy słodycze. Dlatego postanowiłam, że pierwszym ulubieńcem miesiąca w roku 2015 powinna być własnie CZEKOLADA <3
(oczywiście pod każdą postacią)I nieważne czy jest ona biała, mleczna, owocowa a nawet gorzka bo to po prostu czekolada i większość ją uwielbia. 
A zatem kończę wykład o czekoladzie i wstawiam kilka zdjęć :D






PIOSENKA
Na piosenkę stycznia wybieram We Dem Boyz - Wiz Khalifa




Ale dlaczego akurat ta piosenka, przecież nie ma najmądrzejszego tekstu?

Tak i owszem tekst jest jak w części piosenek tego typu, czyli bezsensowny i tylko o jednym. Ale ja staram się nie skupiać zbytnio na tekście tylko na podkładzie i wykonaniu. Uważam, że takie 
"hol up" (te słowa występują najczęściej w tej piosence)  robi tylko Wiz Khalifa. Wielu wykonawców próbuję śpiewać takim tonem, ale uważam że jemu to wychodzi najlepiej. Oczywiście lubię wielu raperów zagranicznych, ale akurat w styczniu wypadło na Khalifa. Jest to trochę inna piosenka i nie każdemu może się ona spodobać, ale to wiadomo odmienności potrzeba, ale i kwestia gustu. 

FILM

Uważam, że filmem godnym polecenia jest Gnijąca panna młoda Tima Burtona. Mogę polecić resztę filmów Tima, bo każdy ma w sobie to coś, coś magicznego, są niezwykle pomysłowe i dopracowane. Ale jeśli chodzi o Gnijącą pannę młodą to nie będę Wam wiele opowiadać, bo sami go obejrzycie. Każdy rozumie filmy inaczej, mi on dowiódł że warto walczyć o swoje, nie poddawać się i dążyć do celu.




Dziękuję jeszcze raz za WSZYSTKOOO 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie
                                    ~zazustreet~














You may also like

1 komentarz:

  1. Gnijąca panna młoda ! oglądałam kilka raz :D nigdy mi się chyba nie znudzi! :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll