Sposoby na nudę

2 Comments

MOJE SPOSOBY NA NUDĘ

Hejo! Ja mam już ferie, pewnie część z Was też ma, albo będziecie mieli. Ale to nie przeszkadza, że opowiem o moich sposobach na nudę. A więc zapraszam Was do czytania ;)
 W wolnym czasie oczywiście spotykam się z przyjaciółmi. Idziemy na lodowisko czy do kina. Ale co robić w domu? Ja uwielbiam czytać książki w wolnym czasie czy grać w simsy :D Założyłam np. zeszyt, w którym rysuję według mojej siostry-fantazji. Często też oglądam filmy w internecie.  Mogę Wam polecić serię Dziennik Cwaniaczka,  Dziewczyna i chłopak wszystko na opak. Oczywiście oglądam filmiki na YouTube,  słucham muzyki.  
To już chyba wszystkie moje sposoby na nudę. Oraz piszcie swoje sposoby w komentarzu i uwagi na mailu (zazustreet@gmail.com) czy również w komentarzu.

Pozdrawiam ~zazustreet~

PS Nie wiem jak Wy, ale ja wciąż jeszcze czuję święta


You may also like

2 komentarze:

  1. Fajny wpis! Mój sposób na nudę to robienie prac technicznych albo rysowanie lub planowanie wyglądu mojego pokoju w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll