Marzenia

3 Comments
Hej! Jak tam u Was? Dzisiaj opowiem Wam o moich marzeniach.
Teraz tak, czy moje marzenia są realne? Nie, nawet nie muszą być. Ja wyobraziłam sobie taki mój świat. Jest on taki luksusowy, ale szczęśliwy. No nie ważne przejdźmy do moich marzeń <3

1. Mieć pracę w VOGUE. To będzie trudne. Z tego co czytałam to w dziennikarstwie jedną z najłatwiejszych części są studia. Potem trzeba znaleźć staż i pracę. Ale ja wierzę, że mi się uda!



2. Mieć duży, ładny, nowoczesny dom. 
(nie ma takiego w Google grafika)


3. Moim marzeniem jest mieć mopsa <3




4.  Mieć ładny, kobiecy samochód.


5. Być szczęśliwym, mieć szczęśliwą, kochającą się rodzinę!
(na dole fotografia związane ze szczęściem i drobna inspiracja)




Mam nadzieję, że post Wam się spodobał! <3

Pozdrawiam ~zazustreet~




You may also like

3 komentarze:

  1. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa to naprawdę bardzo motywujące.
      A na bloga już wchodzę :D

      Usuń
  2. mopsy są przeurocze! :) <3

    Masz ochotę na promocję Twojego bloga? >> www.correct-incorrect.blogspot.com << KONKURS TRWA DO JUTRA! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll