0 Comments

Hej, mam na imię Zuzia. Już niedługo zacznę 13 lat. 

            W przyszłości chciałabym zostać dziennikarką.                   

         
Moje ulubione przedmioty w szkole to język polski, w-f i angielski. 
Hmmm chyba lubie też historię ;)
Od jakiegoś czasu planowałam założyć bloga, no i się odważyłam :D
Myślę, że uda mi się tu pisać o wszystkim. Trochę o modzie, o książkach, filmach, różnych 
aplikacjach i o moim życiu codziennym. 
        Jeżeli macie jakieś pomysły lub uwagi,
piszcie w komentarzach lub na mojego e-maila: zazustreet@gmail.com

Mam nadzieję, że wywarłam dobre wrażenie.

         Pozdrawiam  ~zazustreet~



You may also like

Brak komentarzy:

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll