Dance

2 Comments
Hejka!
Postanowiłam, że napiszę o tańcu- jednym z moich zainteresowań.
A więc zapraszam Was do czytania mojej historii tanecznej. :D

Gdy byłam mała bardzo chciałam chodzić na tańce, prosiłam mamę żeby mnie zapisała no i zrobiła to.  Podobało mi się. W domu ciągle ćwiczyłam szpagaty, skoki, akrobacje. I tak mijał rok, dwa, trzy i jeszcze więcej.

Ale pewnego dnia, dokładnie to z jakieś 2 lata temu zobaczyłam plakat. Plakat mówił o castingu do teatru. Pomyślałam, że spróbuję. Na castingu Pani prowadząca powiedziała że jestem plastyczna i sceniczna no idealna. Postanowiłam, że wybiorę teatr. Tam mogę tańczyć i grać aktorsko no i śpiewać. W sumie tańczę 7 lat.

Moje największe osiągnięcia:

- mistrzostwo Polski 2011, 2012, 2013 jazz i modern i balet - formacja
- 2x mistrzostwo Świata 2012 jazz, modern i balet - formacja
- mistrzostwo Europy  balet, jazz, modern - formacja
- choreografia do spektaklu 2014

No dobra trochę się już "pochwaliłam" , ale chodziło mi o to by opowiedzieć Wam o tańcu w moim życiu. Jeżeli interesuje Was co potrafię zrobić z akrobatyki to są to:

- szpagaty
- mostek ze stania, wstanie z mostka
- gwiazdy
- przejścia w przód
- machowy, inaczej gwiazda bez rąk (pamiętam te chwile, gdy zrobiłam go dwa razy :D)

Mam nadzieję, że post był dość interesujący. Piszcie w komentarzach pomysły na posty, co chcielibyście abym napisała.


                                           Pozdrawiam                                                             ~zazustreet~






"Kiedy tancerz tańczy, ziemia pod nim jest święta." - Martha Graham







You may also like

2 komentarze:

  1. gratuluję osiągnięć :)! są naprawdę imponujące

    Pozdrawiam correct-incorrect.blogspot.com i zapraszam na nowy post♥

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll