Coś nowego!

0 Comments
Hejo!
Myślałam dość długo, aby wymyślić coś bardziej oryginalnego (nie mogę zapewnić, że nie ma tego na żadnym innym blogu). Ale przejdźmy do rzeczy!
Postanowiłam, że w każdy poniedziałek będę pisała pomysł 
"na tydzień".
Na czym będzie on polegał? Albowiem umieszczę w każdej takiej notce cytat przewodni tygodnia, film, piosenkę i życzenia ode mnie dla Was, czyli czego Wam życzę w danym tygodniu. 

Mam nadzieję, że spodobał się Wam mój pomysł. Napiszcie w komentarzu co o tym sądzicie.

A i jeżeli ktoś również miał taki pomysł, to przepraszam ale ja na nikim się nie bazowałam.
Więc, podsumowując w poniedziałek zaczynam nową, pierwszą serie. Myślicie, że potrzebna jest jakaś nazwa? Hmm to piszcie w komentarzu :D 

I tak dla upiększenia przesyłam kilka zdjęć :*












You may also like

Brak komentarzy:

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll