Co u mnie słychać?

0 Comments
Hej :*
Przepraszam za moją  nieobecność. :(
Była ona spowodowana głównie tym, że od poniedziałku nie mogłam zebrać myśli.
Miałam kilka drobnych problemów, ale wszytko idzie już po dobrej drodze.
Na szczęście rodzice powiedzieli  że wyjeżdżamy na dwu dniowy wyjazd na narty.
Trwał on wtorek-środa. Dzięki niemu przemyślałam wieeele rzeczy. W trakcie drogi słuchałam muzyki, wyglądałam przez okno i na kilka godzin oderwałam się od świata. To było mi zdecydowanie potrzebne! Na stoku przebywałam około 3 godz to mi dotleniło i "wyczyściło" pozytywnie mózg. No i oczywiście pojeździłam na nartach.

No a teraz ... Kończy się ten tydzień i do szkoły. Ojj ciężko będzie się po feriach otrząsnąć :D

Z góry przepraszam za krótki post, ale jutro będzie dłuższy ;)

                                                                                          Pozdrawiam ~zazustreet~

Poniżej zdjęcia ze stoku





You may also like

Brak komentarzy:

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll