9+1, czyli 10 sposobów na poprawę humoru

3 Comments
Hej!
Jak tam u Was? Ale nie przedłużając zapraszam do czytania tego posta. Mam nadzieję, że uda mi się przekazać Wam moje sposoby na poprawę humoru i będą skuteczne.

1. Rozluźnij się.


2. Włącz swoją ulubiona piosenkę.


3. Zrób sobie herbatę, kakao czy kawę.


4. Zamknij oczy, policz do trzech i je otwórz. Po otworzeniu oczu                         masz nakaz uśmiechnięcia się :)


5. Połóż się pod koc i sięgnij po swoją ulubioną książkę.


6. Wyjdź na spacer.


7. Weź aparat czy telefon i wyrusz na spacer i porób zdjęcia.


8. Rysuj. Przelej swoje emocje na papier.


9. Połóż się na łóżku i poddaj się marzeniom.


10. Poczytaj mojego bloga :D :*





      Zachęcam do pisania maili, komentarzy i obserwowania :)

                                                                                         Pozdrawiam ~zazustreet~



You may also like

3 komentarze:

  1. Najlepsze jest po prostu wziąć słuchawki, herbatkę i zapaść się pod kocyk ;D

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny post ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)

    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre rady ;)

    Pozdrawiam, correct-incorrect (nowy post)

    OdpowiedzUsuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll