10 rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą

3 Comments
Siemka! Dzisiaj "opowiem" Wam o 10 rzeczach, które czynią mnie szczęśliwą.
Zapraszam Was do komentowania, pisania maili, a przede wszystkim do czytania :D

1. Rodzina, przyjaciele, znajomi (wiem, to nie są rzeczy, ale oni potrafią sprawić, że się uśmiechnę i zawsze mnie wspierają).


2. Uśmiech na mojej twarzy i na twarzy drugiego człowieka :)


3. Teatr, uwielbiam oglądać sztuki w teatrze, ale uwielbiam też sama w niej występować.


4. Taniec, gdy tańczę oddaje moje wszystkie negatywne emocje.


5. Muzyka, lubię założyć słuchawki i odciąć się choć na chwilę od otaczającego mnie świata.


6. Sen, uwielbiam zasnąć a potem obudzić się z nową energią


7. Zdjęcia, Fotografia


8. Książki (tego chyba nie muszę tłumaczyć) :D 


9. Blog, choć robię to naprawdę krótko, ale uwielbiam pisać posty, blogować


10. Poranki, z pysznym śniadaniem i dobrą muzyką w tle lecącą z radia 


                            Pozdrawiam ~zazustreet~



To jest mój dzisiejszy poranek (zdjęcie niżej) <3 <3 <3






You may also like

3 komentarze:

  1. mnie szczęśliwą czynią bardzo podobne rzeczy :)
    http://zuzanvx.blogspot.com/2015/01/mama-we-all-go-to-hell.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawe odpowiedzi ;3 zapraszam do mnie :)

      Usuń
    2. Dziękuje za miłe słowa z pewnością zajrzę na Wasze blogi :D

      Usuń

Design by @yudemere. Zakaz kopiowania. Obsługiwane przez usługę Blogger.

recent posts

Blogger templates

About

Blogroll